asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under januari 2013

Av Fanny - 9 januari 2013 19:02

har inte så mycket idag heller att blogga om. Förutom att min morgon var jätte seg. och morgonen på skolan var tråkig. Sen blev det helt okej :) men som sagt har inget annat att blogga om så hejdå :)

Av Fanny - 8 januari 2013 18:24

Ja jag tycker det går rätt snabbt..dagarna :D Jag är jätte trött nu och jag måste träna lite på religion. Jag orkar inte men jag komemr bli förhörd av mamma ikväll. Så..och jag har test imorgon. Men jag ahr inget mer att säga. Så ha en bra kväll!

Av Fanny - 7 januari 2013 17:06

ja idag var det första dagen i skolan,med nytt schema xD Det var lite segtt början,. Men helt okej dag :)  Jag hade inget problem att gå upp tidigt igen :D Men jag avr jätte trött på första lektionen och andra lektionen. Och då blir dagen segare. Men som sagt den var okej. Nu har jag inget annat att skriva. Jo att jag kan bli vite oaktiv på min blogg fram över. Ja så. Ses :D

Av Fanny - 6 januari 2013 11:57

Ja som sagt..ska göra mig i ordning nu xD Inte för att det är så intressant att veta. Men idag ska jag inte göra något. Förutom läsa igenom tre religioner. Men annars inget.. JO och slappa :P Men nu ska jag logga ut. Ses kanske sen :)

Av Fanny - 4 januari 2013 20:42

Fredag igen :) vad det har gott snabbt även om jag inte har gjort så mycket denna veckan. Min helg kommer bestå av att plugga religion :/ men det är väll nyttigt antar jag. Idag har jag varit på skolan och haft ett litet samtal. Sen stannade jag kvar i stan och väntade på min vän :D och när hon kom så gick jag och hon och fikade/pratade :D Men ska logga ut nu :D ha en bra fredag :)

Av Fanny - 3 januari 2013 19:14

ja idag ahr jag klippt håret :D Det blev lite kortare :D Fint blev det och jag är nöjd! :D Lägger in en bild om några dagar ;D Men har inte så mycket att säga. Så ha en bra dag :D

Av Fanny - 2 januari 2013 16:33

inte direkt.. igår kväll började jag må illa och spydde.. usch ja. och idag mår jag inte så bra heller. Fast idag har jag inte kräkt. Men jag mår ändå illa och har ont i hunvudet :/ men har inget mer att säga. Men ha en bra dag !

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards