asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under juni 2012

Av Fanny - 30 juni 2012 15:38

Nu ska jag prata lite om New York resan :D

Vi vaknade två på Fredags Natt/Morgon och tog en taxi halv fyra till flygplatsen...( FYRA ! -.-) Snacka om trött..

Sen Kandade vi i New York klockan tre tror jag att det var..Såkalrt så mellan landade vi innan vi kom till New York.. Men jag orkar inte att allt i detalj..

Men under den veckan så gick vi,åt,gick,sov samma sak om och om igen xD

Typ :D

Vi shoppade och tog en båt som går förbi frihetsgudinnan :D

Och så åt vi på Red Rooster :D Mumms köttbullar :) ^^

Jo vi var uppe på Empire State Buildning :)

Vi gick på " Highline " Det är en gammal tåg bana som dem har gjort om till en " trädgård " :D

Väldigt fint :)

Det var ju vart alla dagar men på Onsdagen,Torsdagen och Fredagen var det typ 35 grader..

Jag handlade en Turkos Hoodie på Hollister..vilken affär säger jag bara ( fina kläder men mörk butikoch hög musik..)

Handlade en keps. , två animerade Tv serier som typ inte funkar på Tv D: För det är fel Religion :/, En ring, två Nagelack på Sephora :D , Ett par nya Converse , och en liten Converse nyckelring :)

Kanske inte låter som om det avr mycket jag handlade men det kostar en del också i New York ^^

Vi firade midsommar också i New York :)

Snacka om många Svenskar :D

Sen efter midsommaren..eller ja den hade inte riktigt börjat..men vi var hungriga och vi gick lite tidigt..( okej den var fem eller ja tror det..spelar roll...) Så vi gick och skulle äta men då började åska och blixtra enromt mycket.

Så vi stod under ett tag i någon timme tror jag och försökte på tag på en taxi..

Sen kom en taxi och vi hämtade väskorna och sen åkte till Flygplatsen :)

Sen åkte vi vid elva eller ja det stod det att vi skulle men det blev två och en halv timme försenat bara för vi väntade på typ tre andra personer som också skulle på samma flyg..

Sen på morgonen vid ett så landade vi i London...Och då fick vi rusa !

För att hinna med flyget till Köpenhamn..

Men vid Köpenhamn så väntade vi på våra väskor..som inte fanns där väskorna kommer...

Så vi tod ett tog till Hbg..Och sen en buss till hem :)

Och då blev jag sur för jag ville ju se om mina filmer gick...

Så jag fick vänta till nästa dag..

För då kom dem..eller ja det var en som kom och lämnade dem..

Och då blev jag glad men sen väldigt sur..för mina filmer inte funkade på Tv :(

Jaja vi får se om vi kan fixa det..

För vissa avsnitt funkar och vissa inte..( på datorn asså )

Det var verkligen en bra resa ändå :)

Här kommer lite bilder :)

 

Regnar eller vad ? xD


 

En bild man sog när man gick på Highline.

 

Jag på morgonen..men en StarBucks varm choklad..


 

Frihetsgudinnan :D


 

Lite roligt :)


~asiengirl♥~

Av Fanny - 26 juni 2012 20:28

Vår resa i NY lite längre fram... Kan bli imorgon. Är rätt trött idag. Ska in och duscha nu. Ses imorgon ! :)

Av Fanny - 23 juni 2012 21:08

Äntligen hemma !

Trodde att vi skulle komma hem igår men vi skulle komma hem idag :)

Eller ja det gjorde vi ju :D Är trött så nu ska jag inte blogga mer.

Ska in och duscha.. AHH våra väskor kom inte med hem :( Och jag som ville kolla på anime serien :( Bloggar mer imorgon om vår resa :* Puss :D 

~asiengirl♥~

 
Av Fanny - 14 juni 2012 22:19

Inatt gäller det :)

SEMESTER :D<3

~asiengirl♥~

Av Fanny - 14 juni 2012 18:34

 

Så sjukt gullig du är ! :* <3 älskar dig <3

Av Fanny - 12 juni 2012 11:36

AWESOME :)

Är otroligt glad :) Fick bra betyg :) Tycker jag ! Nu ska jag bara njuta av sommarlovet :) Ska till min kusin ikväll :D ses senare ;D

Av Fanny - 10 juni 2012 19:21

MBLAQ :D <3

타이틀곡


 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 10 juni 2012 19:14

Blogga :D Så konstiga rubriker jag har ibland xD Idag ska jag berätta om min dag hade jag tänkt :D Idag har jag inte gjort så mycket förutom " firat " min kusin :D Eller ja hon fyllde år igår. Eller egentligen så åt vi tårta och hon fick pengar.. ( vi typ firade henne ) asså detta låter så konstigt men jag hoppas ni fattar lite om vad jag menar.. nu ska jag kolla på film :D ses :)

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards