asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny - 30 december 2013 23:33

Kommer snart att somna...tror jag :) Är trött. Idag har det inte hänt något speciellt. Varit konstig idag också men det är som vanligt nu. Ha en trevlig kväll :) Godnatt. :)

Av Fanny - 29 december 2013 22:16

Ja kag har typ haft alla sorters känslor idag..jag har varit glad,ledsen,arg,orolig,fundersam. Okej det är inte alla men några. Jag vakande imorse om att jag var arg men jag hade ingen anledning till att vara det. Jag vet inte vad som är felet. Men det känns bättre nu. Ska lägga mig och kolla på drama. Ha en trevlig kväll! Godnatt :)

Av Fanny - 28 december 2013 23:41

Var på restaurang. :) det var god mat. Åt Oxefilé,pommes frites och bearnaisesås. Det var sjukt gott! :) Annars idag har jag inte gjort så mycket. Städat..slappat. Men ska lägga mig och kolla drama. :) Ha en trevlig lördag. ^^

Av Fanny - 27 december 2013 22:43

Ja idag har jag åkt skridskor med min kompis,hennes mamma och hennes lillebror. Det var sjukt längesen sen sist jag åkte. Men det var roligt :) sem efter det umgicks jag och min kompis. Vi spelade först lite Xbox sen så kollade vi på film. Sen runt 17-18 gick jag hem i regnet. Men nu ikväll har denna fredagen varit lite tråkig. Ska kolla på drama nu. Sen sova antar jag. Ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny - 26 december 2013 23:17

Ja jag ska snart sova eller ja jag somnar nog snart. Är rätt trött nu. Igår så kollade jag och Anton på "the hobbit" andra filmen då asså på bio. :) Jag tycker att den andra filmen är bättre än ettan. Fast båda har en scen som jag ogillar. Usch! Ja och igår till idag sova jag över hos Anton. Sen så runt 17:30 så var jag hemma. Men ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 24 december 2013 23:04

Det har varit en bra julafton! :) har varit mysigt! Denna julen blev det bara med min familj och farmor&farfar! :) Fick fantastiska julklappar :)
Ligger i sängen och ska kanske snart sova.
Ha en fortsatt trevlig julafton! :)

Halsband från min pojkvän som jag fick för några dagar sen! Fick en tidig julklapp! <3

Julklappar från familj och vänner <3

Av Fanny - 23 december 2013 22:38

Ja jag ligger just nu i sängen och ska kolla på drama! :) yeah det är julafton imorgon! Hoppas det blir en bra en. :) ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny - 23 december 2013 00:08

Ja min helg har varit bra ^^ (vet att det är måndag). Har umgåtts med Anton i helgen. :) i lördags så var min familj + Anton och baka hos mina kusiner :) sen så sov han över till igår. Igår så gjorde vi inte så mycket. Vi kollade tv och åt chips. Men ska snart sova. Godnatt :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards