asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2013

Av Fanny - 31 mars 2013 12:11

näst sista dagen innan man börjar skolan igen :/ Men ska njuta av dagarna jag har kvar ^^ Har inte mycket att säga just nu. Ska iväg med mamma sen..tror jag ^^Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 30 mars 2013 18:55

ja jag har inte gjort något speciellt idag! Gjort matte men annars ingenting! Det är rätt mysigt att inte göra något..men idag var det tråkigt. Får se vad jag gör imorgon. Men ha en underbar kväll! :)

Av Fanny - 29 mars 2013 12:56

Ja fast jag har sovit dåligt ännu en natt.. Jag vet inte vad som är problemet för jag brukar inte sova så dåligt. Men jag är ovanligt pigg för att ha sovit dåligt. Ska iväg lite idag. Men ha en bra fredag! :)

Av Fanny - 28 mars 2013 11:42

Då blir det städa idag.. Städa och lite matte.. Jag är väldigt lat idag.. jag vaknade fyra gånger inatt! Jag brukar inte sova såhär dåligt som jag gjorde inatt.. Men ja nu har jag ingenting att säga. Men ha en bra dag!

Av Fanny - 27 mars 2013 14:31

Ja jag gör ingeting just nu. Förutom kollar på film. Men jag har lite tråkigt :/ Det var en toppen dag igår :) (y) 

Hade roligt :) Jag vaknade en gång inatt ^^ Men ja som ni ser så har jag inget roligt att blogga om. Men ha en toppen dag!

Av Fanny - 26 mars 2013 11:12

Ska snart ta bussen till min kompis..eller ja nu vad jag ska säga ^^ Men just nu har jag inget att säga..

Förutom att jag förstår inte varför jag vaknade 8 imorse :o Men ha en bra dag! :)

Av Fanny - 25 mars 2013 08:47

HejHej :) Är vaken rätt tidigt..och jag har ppåsklov. :o Kunde väll antagligen inte sova mer..Ja får se vad man gör på sin första dag på påsklovet.. slappa antagligen. Men har inget annat att skriva.. Men ha en bra dag! :)

Av Fanny - 24 mars 2013 10:47

Hej på er :) min morgon har börat bra,får hoppas på att den fortsätter att vara det :) Ska göra mig i ordning nu. Ska sen vara med Johanna :) Men ni får ha en bra dag :)


Och glöm inte frågestunden!

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards