asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fanny - 31 augusti 2012 23:20

Ja idag är det det ! Asså det kan jag inte riktigt förstå ! Det har gått så fort.. Idag så hade vi uppvisning för 2-och 3:or ! Asså jag ahr nog ALDRIG varit såhär nervös. :( Jag höll på att få panik, jag avr spyfärdig,mådde illa. Asså usch fy..och så lite under låten så failade jag.. så det blev ju inte det besta. men jag måste säga att vi 1:orvar väldigt bra för att ha gått 2 veckor på skolan och första uppvisningen ! Så även om det gick dåligt så fick vi klappar och så det var ju första gången ^^ Sen efter skolan så gick jag och två kompisar runt i stan :D Det avr bra för annars så skulle jag bara ha satt mig vid datorn xD Men jag bloggar imorgon :D

Av Fanny - 30 augusti 2012 19:50

Idag har jag gått i skolan till fyra ^^  En lång dag men snabb :D  Sen efter skolan åkte jag och en vän för att spela badminton ^^ Asså det var rätt okej. Men jag vet inte om jag vill börja :/ Imorgon ska vi spela för 2:orna och 3:orna. Är inte nervös nu.  Men kommer att bli imorgon ! Asså jag är inte redo :/ Fast även jag ska sitta ner och spela piano så är jag nervös.. Ses imorgon :D

Av Fanny - 29 augusti 2012 18:12

HejHej :D Idag har det varit en helt okej dag :) Som vanligt så började dagen med att jag var jättetrött ! Jag måste gå och lägga mig tidigare idag ! Men jag somnade sent bara för min mamma behövde skicka iväg ett mail på min dator ( "familjens" dator är på lagning så dem använder min dator -.- ) Idag började vi med Religion :D Vilken chill lekton ^^ Vi har inte riktigt starta med lektionerna.. Sen hade vi Ensemble med kör :) Idag skulle vi spela upp för den andra C gruppen :D För att få bort scenskräcken :D  Sen hade vi svenska :D  Lunch,sen matte sak.. fast det var ingen lektion det var mer en genom gång.  Sen hade vi idrott,men man behövde inte vara med xD Bloggar imorgon :D

Av Fanny - 28 augusti 2012 20:52

Sitter vid datorn och dricker te :) Och chattar på fb :D haha helt plötsligt har jag blivit mer beroende av fb än jag har varit innan.. Jag vet inte varför.. :/ Som vanligt så är jag trött idag :/ asså igår gick jag och la mig klockan 22 men jag somnade typ inte för en 23:30 ungefär..jag har svårt att sova tidigt :/ Men ska fortsätta med att chatta xD Ses imorgon :D

Av Fanny - 26 augusti 2012 15:41

What Is Love ?


En låt av Never Shout Never :)

  

~asiengirl♥~

Av Fanny - 25 augusti 2012 12:18

Ska göra mig i ordning nu :) Sen så ska jag städa.Hann inte allt igår :) Eller ska säga..orkade inte allt igår xD Ja jag städar varje vecka ! ( Duktig jag är (a) haha xD ) Sen på eftermiddagen ska jag till farmor och farfar :D Vet inte när jag kommer hem men jag bloggar såfall sen :D 

~asiengirl♥~

 
Av Fanny - 25 augusti 2012 12:14

En låt med Fit For Rivals

CRASH


 

~asiengirl♥~

 
Av Fanny - 24 augusti 2012 18:35

Har precis städat toaletterna,jag tar och städar resten imorgon :) Idag har jag varit på väla med två vänner :D jag handlade ett nytt nagelack ( egentligen så behöver jag inga fler nagelack men jag gillade färgern så jag var typ tvungen xD ) Sen handlade jag en nit armband :) Asså jag hittade inga kläder att handla..asså snygga som man ville ha. Är ensam hemma :) Ska ta något att äta nu :D Ses imorgon :D

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards