asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under januari 2013

Av Fanny - 23 januari 2013 17:06

ja idag ahde vi idrott ute. Vi skulle hitta på typ nya curling sporter..asså vi hade gjort egen av en kvast och isbitar ( stora) Och det var svin kallt att vara ute ! USCH JA! Jag är inte van at vara ute i kylan. Eller iallafall in stå kvar på ett ställe. Men nu är jag hemma ^^Ska ska snart in och duscha. Och göra läxa. Men hejdå!:D

Av Fanny - 22 januari 2013 17:27

Att blogga om idag och då menar jag ingenting! Lite tråkigt faktiskt..för jag ärker att min blogg inte är så rolig..eller jag ahr inget roligt att skriva om. Men hejdå ^^

Av Fanny - 21 januari 2013 18:19

lust att blogga idag eller skriva om min dag! :/ Det enda jag kan säga är att jag måste ha avrit väldigt jobbig idag! Min dag började med att jag är super trött så att jag skrattar lätt.. eller som jag säger. Att jag är övertrött. Ja nu har jag inget att säga mer.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 20 januari 2013 15:43

Denna dagen har gått snabbt..har spelat piano,gått ut med sopor och fixat lite på en läxa..eller ja börjat. Men även om jag inte har gjort så mycket så har dett gått snabbt. Om man jämför med igår. Men vi ses ;D Har inget att säga ^^

~asiengirl♥~

Av Fanny - 19 januari 2013 18:50

Ja typ..eller ja var på väla..men min tönt ^^ Vi gick mest bara runt och tittade på kläder...det är lite pinsamt för han härmar min dialekt.. Jag handlade inget. ^^ Har inget annat att säga just nu. Jag ska äta nu. Ha en trevlig lördagskväll! :D

~asiengirl♥~

Av Fanny - 18 januari 2013 09:29

Att blogga om något speciellt idag..eller om något mycket. Jag är lite ledsen idag. Men orkar inte säga varför på min blogg. Men det är fredag så ja. Hejdå.

Av Fanny - 17 januari 2013 17:29

Ja imorgon är det fredag :D Och då är man ledig ^^ Sitter och kollar på film och datorn :D jaja nu ahr jag inget att skriva om xD

Av Fanny - 16 januari 2013 16:44

Plugga. Ja jag måste läsa igenom "Menatl träning" s pappret igen. Ska ha prov imorgon. Hoppas det komemr gå bra. Men ska först äta :) Bloggar mer imorgon.

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards