asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny - 30 oktober 2013 00:21

Illa. Ska gå och sova nu. Är trött och mår illa. Min dag har varit tråkig och jag har inte mått bra. Dumma hosta och illamående..jaja får väll bara ta det lungt. Godnatt allihopa.

Av Fanny - 29 oktober 2013 10:42

Ja jag vaknade runt 7 att jag hostade jätte mycket och att jag hade ont i öronen. Jag trodde först att jag hade öroninflamation. Jag ropade på mamma och hon sa att jag hade ännu mer feber. Så jag fick te. Och sen somnade jag igen. Nu när jag vaknade så hande jag inte ont i öronen längre..inte så som imorse. Ska fixa te nu. Och slappna av. Jag har onte i öronen men det är bara för min förkyldning. Ha en trevlig dag!

Av Fanny - 28 oktober 2013 00:13

I lördags så spenderade jag min dag med Anton och hans band :) De skulle spela på kvällen så jag åkte och kollade på dem. Och innan det så bjöd Anton hem alla från bandet. Så vi kollade på film. Uppspelt gick bra :) och jag sov över hos Anton från lördag till söndag. Åkte hem på kvällen från honom. Men ska sova nu :)

Av Fanny - 25 oktober 2013 23:30

Ja jag fryser. Ligger under täcket och ska kolla på anime. Idag började jag ett. Sen slutade jag vid tre. Sen efter det åkte jag till min kompis som bor i Landskrona. Var där ända till åtta typ.
Sen när jag kom hem så kollade jag på film :) men ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 24 oktober 2013 23:16

Godnatt :) ska snart sova :) Börjar sent imorgon men som sagt ska ändå sova..snart iallafall. Har inte så mycket att säga. Men sov så gott.

Av Fanny - 23 oktober 2013 23:14

Godnatt. Det får bli ett snabbt inlägg. Är trött och ska sova. Ska gå upp som vanligt imorgon. Idag började vi skolan vid fem på eftermiddagen. Sen så spelade vissa från skolan och deras band! :) så duktiga de är!! Men det blev lite seg i slutat.. För det höll på så länge. Men det var trevligt! :) Ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 22 oktober 2013 23:21

Jag är jättetrött och jag vill bara sova. Men jag är också pigg och vill vara vaken xD sånt är jobbigt när det är så. Men ska lyssna på musik eller något som gör att jag blir tröttare. Ja det är rätt sent. Men jag börjar inte för en fem på eftermiddagen imorogn :) så jag kan sova så länge jag vill. Eller ja längre än jag brukar gå upp. :) men ha en trevlig kväll. Godnatt!

Av Fanny - 21 oktober 2013 21:45

Chill dag! :) först så kom jag till skolan som vanligt rund kvart över åtta. Men såklart så börjar jag tio..
Så jag satt i en och en halv timme och kollade på animerat. Typ en och en halv timme..
Vi har insperiationsvecka på skolan. Så man får göra olika aktiviteter. Sen efter lunch så lyssnade vi på hur man kan livnära sig på musik (går en musik linje).
Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket..förutom gick ut med sopor.
Sen runt 18 tiden så gick jag och mamma ut en runda.
Men ska lägga mig och kolla Tokyo Mew Mew. :) ha en trevlig kväll. Godnatt. ^^

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards