asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under maj 2015

Av Fanny - 29 maj 2015 08:43

       

Maten från igår! Förrätt, varmrätt och efterrätt! <3 Och en bild på min frisyr och klänning. :)



Godmorgon! :) Jag var på student bal igår! Det var så himla roligt! Jag ångra lite att jag inte handlade efterfest biljetten också. :/ Men det var så skönt att komma hem ich ta av sig sminket och skorna och bara gå och lägga sig! :) Maten var jättegod och att få sitta med sina vänner från klassen var så roligt! Jag vet att jag skulle skriva om Prag men har inte orkat. Så ni får nöja er med det lilla inlägg jag gjorde. Ha en bra fredag! Om EN vecka tar jag studenten! Så sjukt fort det har gått! 








Av Fanny - 22 maj 2015 22:04

       

Hej! Har varit i Prag i 4 dagar! Åkte i Söndags och kom hem idag. Är så sjukt trött. Åkte med klassen :) Hemresan tog 19 timmar för vi åkte buss. Ska lätt åka till Prag i framtiden. Jag älskade staden efter någon timme xD Det är så mysigt! Kan blogga mer om det imorgon. Ska kolla film nu. Godnatt :)




Av Fanny - 3 maj 2015 15:20

Ja det är sjukt fint och varmt ute. Tyvärr så sitter man inne just nu. :( Måste börja skriva på en läxa eller rättar sagt examensarbete. Det är en lång historia om varför jag inte har lämnat in den än. Kan bara säga såhär. Mitt prject är min skolas musikal så jag kan inte göra någon förräns jag är klar med musikalen. Vilket är om två veckor ungefär. Ha en bra söndag :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards