asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny - 27 februari 2014 21:59

Dags att plugga igen har gjort det några dagar. Ligger i sängen och lyssnar på musik och ska plugga lite. Jag har två omprov imorgon. Skoj..-.- inte direkt. Men man måste ju göra det. Idag slutade jag tidigt men kom hem vid kvart i sju. Gick ute i stan med två vänner. Ha en fortsatt trevlig kväll. :)

Av Fanny - 26 februari 2014 22:27

Ja jag ska försöka ta och sova nu. Är trött och det har varit en lång dag. Slutade halv fem. Men ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Fanny - 25 februari 2014 21:39

Ja dagen har gått rätt snabbt idag. Det var en lång dag men som sagt den har gått snabbt. Har inte så mycket att säga :) så ha en underbar kväll.

Av Fanny - 24 februari 2014 22:39

Ja jag har precis duschat. Ligger med halv torrt hår. Ska snart sova. Skola imorgon igen. Idag har dagen varit riktigt seg och jag har varit jättetrött. Det har varit en typiskt måndag. Men ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny - 23 februari 2014 21:25

Ja igår var det trevligt. Somnade ett inatt och vakande typ tio imorse. Idag har jag inte gjort så mycket. Förutom sprang en runda med min kompis vid halv fem tiden.
Ja då är det skola imorgon igen. Mitt lov är över :/
Jaja ska kolla animerat. Godnatt :)

Av Fanny - 21 februari 2014 23:44

Ja idag har jag inte gjort så mycket. Jag har typ bara gått ut med sopor och följt med mamma och pappa över med båten till Danmark sen åkte vi tillbaks igen. Ska städa imorgon. Ska ha släkt "fest" för att fora att jag har fyllt år (vilket var för några veckor sedan). Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Fanny - 20 februari 2014 23:17

Så mycket just nu. Är inte på så jättebra humör. Säger inte varför. Det är lite privat. Men ska kanske kolla på drama. Men ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 19 februari 2014 22:44

Jag har haft en super duper trevlig dag! :) Först var jag med min kompis till sen eftermiddag (vid 17:00). Sen så gick jag hem. Sen vid 18:00 kom farmor&farfar och deras kompis..
De och min familj/jag firade min storebror som fyller 21 år idag. :) Det var väldigt trevlig bortsätt från att jag mår illa. Asså efterrätten var sjukt god men när jag äter för mycket vit choklad så mår jag illa. Och det gör jag fortfarande. Men ska kolla drama nu. Ha en trevlig kväll. :) godnatt ^^

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards