asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under maj 2013

Av Fanny - 30 maj 2013 18:13

Ja denna skoldagen avr jätteseg!! På första lektionen bara snackade vi ( vår engelska lärare var inte där) andra lektionen snackade vi om vad vi hade gjort och hur det kommer bli i andra året på gymnasiet och lektion tre var jag och två andra ute.. Hade gjort klart alla mina arbeten så..behövde inte vara kvar inne i klassrumet. Och sen fick vi fika på mentorstiden. Sen var det lunch..tomatsoppa.. Helt okej. Sen skulle vi bara svara på frågor efter lunch.. Sen så åkte jag vid tre typ från skolan. Så ja så har min dag sett ut. Ha en bra dag! :)

Av Fanny - 27 maj 2013 19:22

dagar kvar tills man slutar skolan. Fy vad tiden har gått snabbt! Måndag idag. Som sagt ny vecka. Idag ahr skoldagen gått snabbt! Förmiddagen var som vanligt men eftermiddagen var inte det. Slutade typ 2 timmar tidiagre :) Ska in och duscha nu. Ha en bra dag!

Av Fanny - 26 maj 2013 13:50

Ja varför går helgen så snabbt?! Det är redan söndag :( Ska snart äta lunch..Sen blir det lite läxor.. Men helgen går för fort..Fast jag går ju bara en vecka,sen slutar jag den 4 juni! nice. Skolåret har ändå gott snabbt!

Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 24 maj 2013 19:50

Har avrit med min pojkvän idag :) Satt ochh kolalde på tv typ hela dagen och lekt med hans hund Hugo. Ska kolla på film nu. Men ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 23 maj 2013 17:45

fredag imorgon! :) Denna veckan har gått snabbt och sakta! Imorgon är man ledig :) Ska kolla på tv-serie en liten stund. Sen ska jag städa badrummen. Så slipper jag göra det imorgon. Men ha en jättebra kväll :D

Av Fanny - 21 maj 2013 18:45

Japp min skoldag idag har handlat om nationella.. Eller ja jag har haft nationella.. Matte..jippi.. Fast ska egentligen inte klaga.. fick lite längre sovmorgon :D Men ska äta nu :) Sen ska jag plugga vidare (y) Hejdå :)

Av Fanny - 20 maj 2013 18:56

en bra start på veckan heller. Skolan idag har varit jätte seg! Asså usch vad tradig den har varit. Lektionerna har varit jätte sega. Ja som ni ser så tycker jag att denna dagen är seg xD Men ska plugga lite nu..igen. Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 18 maj 2013 20:28

i två dagar nu! Igår var det varmt och idag har det varit skit varmt. Jag är inte riktigt van med att vädret kan ändras så fort. Idag har jag varit på konfirmations fest,eller vad man ska kalla det för. Och nu ska jag ta och titta på lite drama. Ha en underbar dag :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards