asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under april 2012

Av Fanny - 30 april 2012 14:21

Haha vet inte varför jag gör en glad gubbe :) Ska städa mitt rum sen städa toaletterna sen in och duscha.Det är ju valborg :) Vi ska ha gäster ikväll :D Så allt måste ju vara fint :) Vi ses imorgon :) Ha en trevlig valborgsmässoafton ! :)

Kram :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 29 april 2012 16:42

Ja nu ska ni få lite info om vem jag är.

Och varför min blogg heter som den heter..


Jag valde att min blogg skulle heta : asiengirl. 

För jag är adopterad från Thailand.

Där har ni en anledning.


OM MIG :


Jag heter Fanny och är 16 år. Är född 1996. Mår med mamma,pappa och storebror.

Jag har bott här i hela mitt liv. Eller ja jag kom till Sverige när jag var ett och ett halvt. Så ja jag har bott här hela mitt liv. Jag älskar musik ! min familj,vänner m.m :D Jag spelar piano har snart gjort det i 4 år.

Om jag ska beskriva mig själv så är det:snäll,hjälpsamm,glad,snäll och konstig humor xD

Som mina vänner beskriver mig: Snäll,konstig,skum,hjälpsam,omtänksam.

Jo en sak till som jag beskriver mig själv är: lätt lurad xD

Det är därför jag inte gillar första april xD

Jag kan skriva ännu mer om mig själv men då kommer rätt mycket tråkiga saker.

Så nej det tänkder jag inte.

Ses :D

~asiengirl♥~


Av Fanny - 29 april 2012 16:35

En av mina favorit k-pop s artister ^^

SE7EN <3


  

T.O.P ( Medlem i BIGBANG ) and  SE7EN ! ♥



SE7EN ! ♥


Några Låtar :)


내가 노래를 못해도 (When I Can't Sing)

SOMEBODY ELSE

~asiengirl♥~

Av Fanny - 29 april 2012 16:30

Japp :D Har spelat lite piano..gjort matte..ska lyssna på musik nu :) Ses senare !

~asiengirl♥~

Av Fanny - 28 april 2012 19:24

OMG,ja xD Vissa tycker att min musik smak är konstig...egentligen så förstår jag inte varför. Alla har ju olika smaker !

Har ingen aning om vad jag parat om men okej xD


BIGBANG AND 2NE1 ! <3


   


~asiengirl♥~

Av Fanny - 24 april 2012 21:39

Kollar på det nu :)

Ska sen kolla lite på film efter det.

sen sova ^^

ses imorgon

Eller på torsdag ^^

Kommer hem rätt sent imorgon. Berättar med på torsdag.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 22 april 2012 20:47

Japp..ska in och duscha sen kolla film..skola imorgon -.-

Ses imorgon ^^

~asiengirl♥~

Av Fanny - 20 april 2012 09:07

Usch, idag är det nervöst...jag No och svenska sak.. Får se hur det går.. Ska snart sticka till skolan.

Ses senare :)

haha litet inlägg xD

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards