asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under januari 2013

Av Fanny - 15 januari 2013 16:49

Ja bästa mamma fyller år idag ! :D Grattis :*<33 Älskar dig mamma! <3


Idag i skolan så har den varit seg och sådär. Denna dagen har varit helt onnorlunda än igår. Men har inget annat att säga förutom att jag ska äta på restaurang ikväll !! * HAPPYFACE* Men ses :D


Av Fanny - 14 januari 2013 16:39

Ja idag var det en rätt rolig och okej dag :D Jag avr rätt pigg imorse även om jag somnade typ 23 :o men ska inte somna så sent ikväll. för då komemr jag var tröttare än vad jag brukar vara. Men just nu har jag inget att blogga om. Måste ålugga lite så.. Hejdå ^^

Av Fanny - 13 januari 2013 13:14

Denna videon är på Jason Chen.

Eller ja det är han som gör cover.


Set Fire To The Rain  

 

~asiengirl♥~

 

Av Fanny - 13 januari 2013 13:12

ja idag ska jag inte göra så jätte mycket. Förutom träna på piano läxa och plugga till lite annat som vi har i veckan. Ex:prov. Ja jag ahr inget speciellt att skriva om idag.

Av Fanny - 12 januari 2013 16:19

Ja morotskakan blev precis klar! :D Det var längesen man bakade det! Annars brukar det typ bli muffins xD Asså jag märker att jag har inte riktikgt någon aning om vad jag blogga om xD Jo att jag har bakat men ändå.. Detta kommer bli ett konstigt inlägg.. Ja idag ahr jag varit iväg och handlat.. mat..och sen när jag kom hem så började jag och mamma baka morotskaka. Och nu har jag precis övat på piano läxa. ja som sagt ni ser att det är lite halv flummig typ. Men har inget annat att skriva. Så ha en bra kväll! :D

Av Fanny - 11 januari 2013 11:00

Ja jag vaknade av panik! :/ Jag hade en dröm som gjorde mig en aning arg i drömmen och jag hade nog panik i drömmen också. Usch jag har typ fortfarande panik. Jag har märkt att jag har drömt rätt mycket de senaste veckorna. Viket är lite jobbigt. Men vad ska jag göra ? :o Men som sagt jag vaknade av panik! Idag ska jag slappa och städa. Haha vilken rolig dag ^^Men ha en bra fredag :D Skriver kanske sen :)

Av Fanny - 10 januari 2013 17:49

En video som Jason chen har gjort ! :)

Älskar låten och musik videon! :D


BEST FRIEND ♥


~asiengirl♥~

Av Fanny - 10 januari 2013 17:46

Ja,jag trodde att denna veckan skulle gå riktigt segt. och kolla nu det är redan torsdag! Så snabbt det har gått! :D SNABBT! :D det är ju fredag imorgon. som sagt SNABBT! :D Men har inte så mycket att berätta om idag. JO förutom att jag fick veta att jag fick ett E i en sång sak och ett C på en uppgift :) YAY *happyface* :D Men nu har jag inget annat att säga. SÅ ha en underbar kväll! ♥

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards