asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under maj 2014

Av Fanny - 30 maj 2014 23:26

Ja min kompis O (säger inte hennes riktiga namn) sov över hos mig från igår till idag. Igår så gick vi runt i stan, det var ju bal. Så himla mycket folk men det var så fint ändå. Sen så åkte vi hem och åt mat och sen kollade vi på film. Det blev step up 3 och A cinderella story. Två av mina favorit filmer. Sen så idag så var vi ute. Spelade spel och åt godis. Hon åkte sen vid fem. Jo vi somnade på filtar i trädgården ute i solen. Det är därför jag inte vet om jag kommer kunna sova. Men ska lyssna på musik nu. Hej.

Av Fanny - 25 maj 2014 22:42

Nätter. :/
Ja de är jobbiga :/ Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Får se om jag kommer kunna sova snabbt ikväll. Somnade i eftermiddags och när jag gör det så får jag problem att sova på kvällarna. Måndag imorgon så jag måste ju sova. Hejdå.

Av Fanny - 24 maj 2014 22:55

Ja min fina vän sov över hos mig från igår till idag. Hon och jag nördade animerade filmer :) Och idag så kollade vi vidare på filmen som vi inte orkade kolla på igår. Sen så åkte vi in till stan. Sen efter vi hade kollat runt i stan så kollade vi vidare på filmer sen så blev hon hämtad av sina föräldrar. Sem har tiden bara flugit iväg ikväll. Ska kolla på animerat. Hejdå.

Av Fanny - 22 maj 2014 22:37

Ja idag så åkte jag hem vid halv två. Slutar egentligen tolv. ^^ Sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket. Tog det lugnt med andra ord. Men ska kanske snart kolla på drama eller lyssna på musik. Vet inte än. Jo det har varit jättevarmt ute idag. Men ses.

Av Fanny - 18 maj 2014 21:09

Jag vet inte hur jag känner för imorgon. Jag ser inte fram emot det. Och jag vet inte varför. Men ska fortsätta att kolla på tv. Hejdå.

Av Fanny - 12 maj 2014 22:11

Ja jag kom hem 17:30. Visst på ett sätt så valde jag själv att stanna men ändå. Hade nationella idag. Kändes som det gick sådär. Hade inte en helt okej känsla efter det. Sen hade vi ett till prov. Det gick bra fick ett E/D :)
Men ska försöka sova. Hejdå.

Av Fanny - 11 maj 2014 21:45

Fem imorse och fick upp halv elva. Idag har jag städat typ hela eftermiddagen. Rätt roligt att städa får mig att tänka på andra tankar. Skola imorgon. -.- Jag har två prov :(
Ett nationella i engelska och ett i gehör. Går på musikskola ju. Men ha en bra kväll.

Av Fanny - 5 maj 2014 22:18

Ja jag var i skolan idag i typ 13 timmar. Hade uppspel. Det gick bra tycker jag. Ska försöka sova nu. Har nationella i engelska imorgon. Segt. Men har bar det imorgon. Ettorna ska ha uppspel imorgon. Godnatt.

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards