asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under februari 2013

Av Fanny - 28 februari 2013 18:58

För jag inte har haft internet...Eller jo jag har men pappa kopplade bort det. Säger inte orsaken här på bloggen. Men vi har det på för jag ska göra min läxa. Men ska fortsätta med den nu. Ha en bra dag! Usch...skola imorgon :/

Av Fanny - 26 februari 2013 16:47

dag. Japp för jag inte har orkat.. Igår handlade jag en ny mobil! :D En Iphone :) Hehe är smått beroende xD  Men iallafall ska logga ut nu :) Ha en trevlig dag!

Av Fanny - 24 februari 2013 12:06

Ja sista dagen på sportlovet! :( NEJ det har gått för fort! BUU!...Det var trevlig igår :) Fick pengar ^^ Men nu ska jag logga ut. Hejdå! 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 23 februari 2013 11:33

haha jag var ovanligt pigg när jag vaknade vid tio. Tanke på att jag somnade 03:05 inatt xD Ska snart in och fixa mig! Ikväll ska vi ha släktkalas. ( Gillar inte att säga kalas..låter som man är liten ) Men iallafall :D Men ha en underbar dag! :) 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 22 februari 2013 15:04

En rätt så gammal låt av Plain White T's.

Men den är bra! :D


Plain White T's - "Hey There Delilah"


~asiengirl♥~



 


Av Fanny - 22 februari 2013 11:42

Som har gått snabbt! :D Japp det är fredag..och det innebär..städa xD Japp..fast jag städar när mamma har handlat :D Haha mina fredagsinlägg består av städa..xD Men ni får ha en bra dag :) 

Av Fanny - 21 februari 2013 11:46

Jag mår bättre idag! :) (nej jag var inte sjuk igår,bara en aning deppig). Har precis duschat :D Ska till stan och möta min kompis :) haha vi tänkte vara ute idag :D Frisk luft (y) Men ska logga ut nu :D Ses :)

Av Fanny - 20 februari 2013 09:13

Ja detta året skulle inte bli såhär! Jag skulle inte må såhär! 2013 skulle bli ett bra år! Allt känns så jobbigt nu! Jag har aldrig mått såhär. Jag försöker glömma men kan inte. Jag känner mig deppig. Jag är inte samma glada tjej jag var förra året. Vad har hänt ? :( Inget är roligt längre. Jag har ingen lust att blogga mer för idag. Men vi ses.

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards