asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fanny - 30 oktober 2012 15:04

att skriva om idag. Jag kan säga att jag har inte gjort något speciellt idag xD Bara gott runt i huset och inte gjort något ! Jag måste hitta på nogt denna veckan..iaf imorgon och i över morgon XD Men vi ses imorgon ;D Kram !

Av Fanny - 29 oktober 2012 18:41

Torsdag: Åkte halv åtta ungefär och var framme i stockholm klockan tolv ungefär. Vid tågstationen så mötte vi min moster och morbror :D Och så kom vi hem hos dem..och fick mackor och te :) Sen så somnade vi ungefär mellan 1-2.


Fredag: Där vaknade vi ungefär nio. Och då gick jag och min mamma runt i stan en sväng :) Sen på kvällen åkte vi till min bästavän Elin och till hennes familj och åt och pratade lite..fast jag och Elin satt i hennes rum och kollade på Ice Age 4 hela kvällen ^^Sen när vi kom hem till dem igen(monster och morbror) så drack vi te igen :)


Lördag: Där åkte vi in till stan lite sneare..och vid ett tiden så mötte vi Elin i stan och då gick jag och hon runt en sväng medans mamma och moster var på ett museeum. Sen vid fem sa vi hejdå till Elin :/ För då skulle vi åka och äta..så jag,mamma,min bror och moster satte oss på en restaurang och åt..Sen vi halv åtta så började teatern :D Jag,mamma och moster skulle se på : Dirty dancing :) Jag tyckte att den var jätte bra ! :) sen åkte vi hem till dem :D 


Söndag: Där gick vi upp och packade sen så åkte min bror in till stan medans jag földe med mamma och moster till en trädgordsaffär.. Och sen så sa vi hejdå till moster :( Sen så åkte jag och mamma för att se om vi kunde lämna väskorna..men det var fullt. Så vi gick runt med dem..sen så satte vi oss på Åhlens..och åt en macka och fikade..Sen vid halv fyra gick vårt tåg..vi kom till Lund runt kvart i nio. Och kom hem runt kvart - sjugo över nio..

Ja så var vår resa :D 

Det är inte riktigt i detalj men ja så var vår resa :D

Sen var rolig men det var kallt och det gick snabbt :/ men tågresan hem var dryg.

Av Fanny - 28 oktober 2012 22:12

Ja vi kom hem runt nio från lundsstation :D och nu ska jag logga ut..jag skriver om min vecka imorgon xD orkar inte idag :) Ses :D

~asiengirl♥~

Av Fanny - 25 oktober 2012 16:10

Hejsvejs ^^ Idag var det rätt roligt i skolan :D Vi kollade på 3:ornas beting och sen gick vi som spelar piano till en musikaffär :D Sen åkte jag hem :) När jag kom hem så packade jag det sista till ikväll :D och sen gick och duschade..ska pacja ner det sista sen :) Sitter och är hungrig..Jo ikväll ska jag till stockholm :D Så jag kommer nog inte blogga om jag inte hittar en lösninig att ha tillgång till en dator. Men vi ses :D ha en bra helg :) Kommer hem på söndag :)

~asiengirl♥~

 

Av Fanny - 24 oktober 2012 16:43

haha japp jag har precis slängt sopor och väntar på att maten ska bli klar :D Jag är så hungrig så jag nästan inte kan koncentrera mig på vad jag skriver..Det var rätt okej dag idag :) Fast jag höll nästan på att somna idag på religion filmen xD Men vi ses imorgon :) Kram :D

Av Fanny - 23 oktober 2012 16:39

säga om idag. Eller jo det var skönt att sova idag på yogan :) Och jag avr nervös inför betinget..även om jag hade en lätt låt xD hehe jag faila lite..xD Men har inget annat att säga. Så ses imorgon :D

~asiengirl♥~

Av Fanny - 23 oktober 2012 07:42

Det var roligt igår men jag var jättetrött när vi skulle hem :) Jag har inte så mycket att berätta xD

Idag så börjar man tio :) Ska logga ut nu och ta och äta frukost :) Ses senare :D

Av Fanny - 22 oktober 2012 08:49

Idag kan man säga att jag börjar min skoldag när alla andra har slutat ungefär ^^ Jag börjar klockan 16:00 xD Denna veckan är inte en vandlig skolvecka som man ska följa enligt det vanliga schemat xD Det är en insperationsvecka. Jag går på en musik linje..så det är inte så jätte konstigt. Så vi ska samlat på ett ställe inne i stan innan fyra ingefär. haha sen slutar man typ halv tio. Men det är första gången jag börjar så sent xD Men ska äta frukost nu :) Ses imorgon :P 

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards