asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny - 31 mars 2014 21:43

Ja jag orkar inte förklara varför men det har varit en skit måndag. Ska kolla klart på tv sen blir det anime. Ska försöka tänka positivt framöver. Godnatt :)

Av Fanny - 30 mars 2014 22:00

Ja söndag. Ska lägga mig och kolla på animerat. Helgen har gått fort som vanligt. Måndag imorgon vilket betyder skola. Har inte så mycket om att skriva just nu. Orkar inte. Godnatt :)

Av Fanny - 28 mars 2014 23:12

Ja jag orkar inte skriva något långt. Är rätt så trött just nu. Det har varit en okej dag. Men ha en fortsatt trevlig kväll. Godnatt :)

Av Fanny - 27 mars 2014 22:45

Japp..idag har jag slutat tidigt men stannade kvar i skolan efter sen så bara gick jag och min kompis och några till runt i stan. Segt. Sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket. Ska komma serier nu tror jag. Imorgon börjar jag 12:45. :) känns som det är då de första närma sig slut på skoldagen. Men ja ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 26 mars 2014 22:04

Ja idag har jag varit totalt off. Jag har knappt orkat prata eller (egentligen) inte orkat lyssna på någon fast jag måste ju göra det. Men jag vet inte jag har varit jättetrött. Har aldrig varit så innan som idag. Jag har varit på bra humör idag men bara helt off. Typ som om jag inte har haft någon energi idag. Men ska kolla en liten stund på serier sen ska jag sova. Godnatt :)

Av Fanny - 25 mars 2014 22:43

Ja idag gick jag i skolan till lunch. Och jag åt lite i skolan. Sen så var min skola (årskurs 1 och 2) med i star for life. Det var riktigt roligt men långt. Ska sova nu. Är trött och det är ju skola imorgon. Godnatt :)

Av Fanny - 24 mars 2014 22:09

Ja det har varit en lång dag. Gick i skolan till två typ sen slutade jag. Två timmar tidigare än jag brukar. Klumpig jag är,skog i huvudet i bordet,och har fortfarande ont. Sen på eftermiddagen följde jag med min kompis på körskola information. Sen när jag kom hem så åt jag och sen duschade jag. Ska sova nu. :)

Av Fanny - 23 mars 2014 21:54

Ja jag kollade aldrig klart på dramat igår. Även om jag redan har sett den innan. xD redan skola imorgon. Orkar inte. Jaja har en fortsatt trevlig kväll. :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards