asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny - 31 januari 2014 23:44

Eller ja fortsättning..har legat och kollat på drama i några timmar. Det har varit en lugn fredag. Var inte i skolan idag för jag var/är förkyld. Och igår hade jag feber och den gick upp och ner så man visste inte om jag skulle få det igen. Men jag har inte feber länge men jag hostar rätt mycket. Den ska som sagt fortsätta att kolla drama. Sen ska jag sova. Ha en fortsatt trevlig kväll. Godnatt :)

Av Fanny - 30 januari 2014 21:05

Ja jag är fortfarande sjuk och det är verkligen inte roligt! Jag vet inte vad det är. Jag har feber och hostar. Idag har jag sovit hela dan. Mår verkligen inte bra. Men ska snart sova igen. Godnatt. :)

Av Fanny - 29 januari 2014 22:12

Jag är sjuk igen -.- Det är så himla segt och tråkigt. Jag gick halva dagen idag i skolan. Men ska sova nu. Godnatt!

Av Fanny - 28 januari 2014 17:29

Jag ska ta något och äta sen ska jag läsa lite histioria..även om jag redan har läst den! :) Men det är ju alltid bra om man läser det mer än en-tre gånger. Men ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 27 januari 2014 17:19

Ska ta något och äta nu är jättehungrig! Sen ska jag träna på läxan tills imorgon. Jag mår faktiskt bättre idag men jag har fortfarande ont i halsen och högra handen men annars så har jag inte ont i örat längre. Men ha en trevlig måndag :)

Av Fanny - 26 januari 2014 16:39

Ja det är inte roligt att man forfarande har ont i ena örat :/ Jag har en liten paus från min läxa. Jag ska snart fortsätta med läxan. Jag har inte gjort något speciellt idag, och min dag kommer nog fortsätta så. Men ha en underba söndag! :)

Av Fanny - 25 januari 2014 16:00

Ja jag mår illa,och har fortfarande ont i halsen/ena örat och ont i händerna. Jag är trött på det här med att må illa o.s.v Jag är trött och nu ska jag lägga mig och kolla på tv. Ha en underbar lördag :)

Av Fanny - 24 januari 2014 10:12

Igår kväll fick jag jätte hög feber och somnade runt nio. Sen så idag så jag har fortfarande lite feber,ont i halsen/ena örat,ont i typ hela kroppen. Det är inte så speciellt roligt. Men ska ta en macka och en kopp te och bara vila idag. Ha en underbar ferdag allihop! :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards