asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under april 2014

Av Fanny - 29 april 2014 23:06

Nej jag märker att jag inte har så mycket att blogga om, men det finns en anledning till det. Men kommer inte säga, är lite privat. Men ska försöka sova nu. Godnatt.

Av Fanny - 27 april 2014 22:58

Ja det har varit varmt idag så jag la mig ute på däcket och solade och lyssnade på musik så jag somnade. Det var skönt. Idag har jag b.la arbetat med skoluppgifter. Men ska sova. Skola imorgon. Godnatt.

Av Fanny - 22 april 2014 22:18

Verkligen inte. Är trött och irriterad. Typ MTBD. Jag har tagit mig igenom dagen men den har inte varit helt okej. Ska kolla lite på pokemon sen ska jag sova. Godnatt.

Av Fanny - 21 april 2014 21:31

Tyvärr så är det de. Ha en gjort så mycket idag..kan vara för jag somnade fem imorse och vaknade nio-halv tio. Så orkade inte göra något. Jag har varit helt off.
Varit känslosam och mina tankar har varit någon annan stans. Men ska försöka somna tidigare idag för att det är som sagt skola. Ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 19 april 2014 23:19

Imorse gjorde jag inte så mycket. Följde med mamma till Ikea och sen när jag kom hem så städade jag. Sen så gjorde jag efterrätt :)
Hade gäster idag. De åkte nästan precis.
Ska lägga mig och kolla på serier. Ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 18 april 2014 22:48

Ska lägga mig och kolla på pokemon. Är inte på humör just nu. Idag har jag inte gjort så mycket. Städat mitt rum, fortsatt på skol uppgifter. Men ha en bra kväll.

Av Fanny - 17 april 2014 23:07

Ja denna veckan har jag somnade sent typ 2 gånger :/ I morse somnade jag halv fem. Jag vet inte varför jag somnar så sent. Idag har jag inte gjort så mycket. Vid sent på eftermiddag så åkte jag,mamma och min bror till farmor och farfar. :) Åkte hem sen vid nio. Men ja ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 17 april 2014 00:28

Ja jag umgicks med min fina vän och jag sov över hos henne. Vi gick runt halva dan i stan i tisdags sen åkte vi hem till henne och åt och sen kollade vi bara på film. Vi somnade runt 00-00:30. Sen imorse så vakande jag runt halv elva-elva och låg vaken till ett då när hon vaknade xD så jag log vaken typ i två timmar medan hon sov. xD sen när hon vaknade så gick vi upp och åt frukost. Sen efter det kollade vi bara på olika tv-serier. Åt kvällsmat hos dem sen så körde dem mig hem. Ligger just nu och lyssnar på musik. Ha en bra kväll. Godnatt :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards