asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny - 29 november 2013 22:12

Ska försöka sova nu. Jag vet att klockan inte är så mycket..men jag är jättetrött och vill bara ta och sova. Är hos min moster nu. Jag,mamma och min bror är hos dem nu. :) men ha en fortsatt trevlig fredagskväll. Godnatt från en trötter ^^

Av Fanny - 28 november 2013 22:10

En okej dag! :) skolan idag har både varit snabb men också rätt så seg. Men det gör inget! :) Ska snart försöka att sova. Ingen skola imorgon. ;) och imorgon ska jag åka till Stockholm! :) längtar!! Ha en trevlig kväll! Godnatt :D

Av Fanny - 27 november 2013 22:10

Det har inte hänt något speciellt idag heller. Bortsätt från..ja typ inget..xD jag vet inte vad jag ska skriva om idag. Jo vi hade prov och jag fick typ "brain frys" på de frågor som man kunde få mest poäng på.
Fint engelsksvenska..mitt i inlägget.
Jaja får se hur resultatet blir. Har prov imorgon igen fast i ett annat ämne. Ser verkligen inte framemot det! Jag har pluggat och pluggat men det är ändå lite svårt. Får läsa innan provet/lektionen börjar imorgon. Hursomhelst godnatt :)

På köpet så får det bli en bild på mig.

Av Fanny - 26 november 2013 22:22

Är jättetrött så det blir en snabb en. Idag har det varit en okej dag. Har inte så mycket att skriva om min skoldag idag. Men godnatt. ^^

Av Fanny - 25 november 2013 22:24

Det har faktiskt varit en bra dag idag! :) jag vet inte riktigt varför men det har det bara. Bortsätt från en tråkig läxa. Men sak sova nu. Godnatt :)

Av Fanny - 24 november 2013 22:21

Denna helgen har gått snabbt! Idag är det exakt 1 MÅNAD kvar till julafton!! Tiden har gått så snabbt! En månad kan inte förstå det. Denna helgen har varit bra. Umgåtts med Anton hela helgen. Igår åt vi vårrullar och ris. Sen så på kvällen åt vi chips och tittade på "föräldrar fällan " på engelska "The patent trap" den med Lindsay Lohan. Den filmen är en av mina favoriter när det gäller äldre filmer. Sen idag när jag kom hem så har jag försökt att göra min läxa som vi ska ha lämnat in imorgon. Men fattar inte den. Hursomhelst så är det en ny dag..
Godnatt :)

Av Fanny - 21 november 2013 23:02

Nervös inför imorgon. Ska ha beting imorgon och jag ser inte fram emot det. Men jag måste göra det ändå. Är jättetrött nu så ska sova. Fredag imorgon :) godnatt.

Av Fanny - 20 november 2013 22:13

Godnatt. Jag har inget speciellt att blogga om idag..eller burkar jag någonsin ha det? Strunt samma. Det har varit en okej dag typ 5/10 dag. Skola imorgon som vanligt. Godnatt igen.

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards