asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under april 2013

Av Fanny - 29 april 2013 17:45

Japp. En ny vecka..nya lärdommar. Helt okej måndag. Lite konstig men okej. Har inget att skriva om idag. Men ha en underbar dag :)

Av Fanny - 27 april 2013 11:55

Ja igår gick dagen rätt så fort tycker jag :) Det var rolig dag. Just nu sitter jag och äter frukost :) Ska snart kolla på animerad serie..(som jag har sett ett antal gånger redan) Men der är jättebra! Det är därför det är en av mina favoriter. Och sen ska jag göra klart skolarbete som måste vara klart till på tisdag. Men ha en bra dag!

Av Fanny - 26 april 2013 13:24

Är väldigt seg idag! Jag ska in och duscha och sen göra mina sysslor. Kommer bli en stressad dag. Men ja så är det ibland. Men ha en härlig fredag :)

Av Fanny - 25 april 2013 18:46

Hade nationella idag.. Sen hade vi två timmars kör i skolan. Så har min dag varit. Har inte så mycket att säga. Men är ledig imorgon :) Har inte bestämmt något. Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 24 april 2013 19:36

Japp ska sätta mig och kolla på tv :) Eller så blir det film. Vet inte än. Skoldagen idag har varit okej :) Fast jag är fortfarande förkyld och dessa dagarna som har varit så har jag varit så himla trött i skolan. Men kanske ska försöka somna tidigare idag. Men ha en bra dag!

Av Fanny - 23 april 2013 18:58

Japp typ tredje dagen jag är förkyld! Ont i huvudet,ont i öronen,min näsa rinner lite och har ont i halsen. Så lyckat! Sen idag hade jag nationella eller ja det hade dem flesta idag. Jag tycckte det kändes okej. Men vet inte än :) Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 21 april 2013 12:50

Börjar bli förkyld! Vad roligt :) inte direkt.. Hostar och näsan rinner.. Jaja jag kan inte göra något åt det. Ska in och duscha snart. Ska ha gäster ett litet tag i kväll. Dem ska äta här och ska mamma,pappa och dem iväg. Ja helgen går för fort! :( Men ha en bra dag!

Av Fanny - 20 april 2013 12:48

Igår så var jag med min kompis :) (asså jag vet inte om jag kan kalla honom för kompis..) hursomhelst vi spelade play station  och kollade på familjen robinson ( Meet the robinsons ) :D 

Idag är det lördag :) Ska snart göra mig i ordning. Ska inte göra så mycket idag xD Så jag har inte så mycket att skriva om denna dagen. Men ha en underbar dag :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards