asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under juli 2012

Av Fanny - 31 juli 2012 12:34

Det har gått för fort! :/ Idag tror jag att jag inte ska göra något speciellt :) Imorgon ska jag til oprikern D: Är lite nervös faktiskt D: har inget att säga :D ses imorgon :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 30 juli 2012 18:20

JAG ÄR JÄTTE HUNGRIG ! och jag tror mamma precis börjar med maten så maten blir nog klar senare..

Elin åker hem till Stockholm imorgon :(:( jag vet inte vad jag ska säga för jag har inget att säga.

Ses imorgon :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 30 juli 2012 10:49

Ska städa mitt rum igen xD Det kanske verka som om jag älskar att städa mitt rum men det göra jag verkligen inte ! Efter elin har plattat håret och jag bårstat mitt hår så finns det fullt med hår på mitt golv..och det kanske inte är så mysigt. Så ska städa upp det. Ska först göra mig i ordning :D Ses ikväll :D

Av Fanny - 29 juli 2012 23:09

Japp :) hah jag vet inte hur min rubik ska heta xD

Sitter och bloggar nu xD haha lite lustigt eller ?

Jag och Elin följde med mamma och in storebror till Ikea..eller ja typ..eller itne riktigt ikea..väla gick vi in på :D Jag hittade inget speciellt :D

Sen när vi kom hem kollade vi på film ^^

har inget mer att säga :)

ses :D

Av Fanny - 28 juli 2012 16:14

Sitter och kollar på film med Elin ! :) Det är inte så roligt väder ute :( vi ses när jag bloggar nästa gång :*<3

Av Fanny - 28 juli 2012 11:16

Grattis Sara iefterhand ♥

Förlåt för jag inte bloggade den dagen D:

Men Grattis och jag hoppas att du fick en bra dag :) ♥

~asiengirl♥~

Av Fanny - 28 juli 2012 11:15

Grattis och du är ett år äldre ^^

Hoppas du får en bra dag :) Puss på dig ^^♥

Tack ännu en gång för bilden :*

 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 28 juli 2012 11:10

Japp det kan man lugnt säga! Jag måste städa mitt rum,vardagstrummet och toaletterna innan min bästavän kommer ! ^^ Vilken stress jo + gå ut med en hel del sopor ! D:  Ahh.har rätt mycket att göra så nu ska jag logga ut och ska göra mig i ordning och börja med all stress xD Ska ha gäster ikväll :D Så jag kommer att blogga när jag har tid :D Ses :D

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards