asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny - 30 november 2012 18:44

Ja det kan man lugn säga ^^jag har inte samma fredagskänsla som jag brukar ha. jag vet inte varför jag inte har det idag. Men det är en bra fredag ändå :) Udag har jag inte gjort så mycket. Datorn,städat och gått till affären. Det är kallt ute nu ! Men ha en underbar fredagskväll :D Kram :)

Av Fanny - 29 november 2012 16:38

ja kom precis hem :D yay det är fredag imorgon :D och det betyder ledig :) Har längtat till imorgon :D Idag var det sen seg skoldag. Men den var rolig :) Men vi ses imorgon kanske :D

Av Fanny - 28 november 2012 16:37

att säga.. Förutom att vu hade yoga på idrotten :D Det var faktiskt roligt :) Men ska gå igen xD Ses imorgon :P

Av Fanny - 27 november 2012 17:08

ska äta något snabbt sen ska jag plugga..eller ja göra klart frågor. Sen ikväll blir det att kolla på the secret circle :D Men ska gå nu :D ses :D

 

Av Fanny - 26 november 2012 16:57

Ja denna dagen har varit helt okej :) Bussresan hem var väldigt seg.. somnade nästan.. xD Jag har inget mer att säga.. Ses imorgon :P

Av Fanny - 23 november 2012 16:13

Ja idag så skull man typ byta insturment..eller ja testa. jag brukar ju spela piano men idag blev det gitarr. Svårt tycker jag.. ( bara för jag inte har spelat innan) och jag har ont på vänstra ringfinger nu. :/ kom typ precis hem :D 

Ja som jag sa innan vi skulle typ byta instument. Sen efter deet så hade jag tre omprov. jippi ! inte direkt. Hoppas det gick bara denna gången ! Men vi ses imorgon :D Kram :D

Av Fanny - 23 november 2012 06:33

ja igår när jag kom hem så för det mesta så pluggade jag väldigt mycket ! Jag pluggade så mycket att jag inte tänkte på att äta min macka.. Jag vet inte varför jag skriver om detta xD Men jag bloggade aldrig igår. Nu ska jag logga ut. ska ta och äta frukost sen duscha. Sen måste jag plugga igen innan jag ska till skolan ! Ses,ha en bra fredag ! :)

Av Fanny - 21 november 2012 17:05

ja det är det..och jag har inget speciellt att skriva om. Eller jag vet inte vad jag ska skriva om heller. Så nu tänker jag logga ut. Och spela lite piano. Ses imorgon !

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards