asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fanny - 9 oktober 2012 16:37

ja just nu ska jag skicka in kylskåpspoesi xD Sen har jag mycket religion att göra så jag ska göra det nu så jag blir klar med det :) Ses imorgon :D

Av Fanny - 8 oktober 2012 16:49

Rubriken stämmer precis. :/ jag fick veta att jag inte fick bra på ett test,och han ena som vi har som lärare har jag som piano lärare och han vet att jag kan noter och ändå så failade jag på testet så det är lite pinsamt..så det gjorde mig deppig och gjorde dagen dåligt..men den har inte varit dålig hela dan..jag vet inte riktigt varför den blev bra sen..Men ska träna till mattenprovet som vi har imorgon..så ska börja plugga nu för jag vill inte faila på det. ses imorgon !

~asiengirl♥~

 
Av Fanny - 7 oktober 2012 15:33

SHINee är ett koreanskt band :D

Deras låt står som rubrik xD

Hello 

~asiengirl♥~

 


Av Fanny - 7 oktober 2012 15:29

Det är pågrund av engelskan -.-  jag är nu klar med Blues saken och jag har tränat på glosor och text men ska göra det sen igen -.- och att helgen har gått FÖR fort :/ orkar inte skola imorgon -.-

~asiengirl♥~

 


Av Fanny - 6 oktober 2012 18:13

Conor Maynard och  featuring Lily Violet Springall.

A cover of "Yesterday" by Toni Braxton & Trey Songz

 

Yesterday


~asiengirl♥~



 

Av Fanny - 6 oktober 2012 18:09

Ja min dag har varit..plugga egelska..asså det är mitt sämsta ämne och det är inte roligt :/ Jag vet inte ens om jag har gjort rätt  på uppgitfen eller jo typ vet jag men ändå..

Usch har inget att säga om denna dagen :/ Det blir ännu merengelska imorgon -.- Ses,ha en bra kväll :D

~asiengirl♥~


Av Fanny - 6 oktober 2012 13:51

Jag gör ett arbete om blues..det är till engelskan..jag ahr mycket kvar men jag orkar inte att skriva mer :/ men ska försöka göra klart det nu så jag slipper göra det sen. Bloggar imorgn kram :D

Av Fanny - 4 oktober 2012 17:49

Turn Around ft. Ne-Yo 

~asiengirl♥~


 

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards