asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Fanny - 18 oktober 2012 17:33

Ja jag tycker att denna dagen har varit snabb..elle ja rätt så xD så här såg min dag ut :D


Fösta lektionen:Vi fick se när de hande spelat in oss på uppvisningen. Den jag pratade om häromdagen. ^^ Det var pinsamt att se dem idag.

Andra lektionen:Hade vi mental träning..inte så jobbigt som det brukar vara :P

Tredje lektionen:Engelska..Det var rätt okej idag på den lektionen :D

Fjärde lektionen: Mentorstid..den var väldigt kort xD

Sen Lunch.

Femte lektionen:Hade vi Kör..xD

Sjätte lektionen:Så hade vi matte..jag tyckte att jag var seg idag...på matten..ibland så brukar det gå mycket bättre på matte lektionen.. :/

Sjunde lektionen: Och sista var svenska.. Där skulle man börja tänka på vilket album man ville välja bland 80/90-talet. Jag vet inte vad jag ska välja :o


Ja så har min dag sett ut ^^

Just nu gör jag inget speciellt..jo väntar på att det ska bli mat xD

Det kanske kommer ett snabbt inlägg sen xD

~asiengirl♥~

 

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards