asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fanny - 21 oktober 2012 15:15

En cover på Jason Derulo s låt : it Girl av Megan Nicole and Jason Chen.

It Girl

~asiengirl♥~

 

Av Fanny - 21 oktober 2012 15:11

ja vilket är rätt okej :) Även om det är måndag imorgon ^^ För imorgon börjar jag 16:00 :) Och då ska vi träffas på ett annat ställe..så imorgon ska jag inte gå i skolan även om det är med skolan xD  Så jag har rätt så lång ledig eftermiddag xD  Idag har jag inte gjort så mycket :) Förutom gått ut med sopor,slappat och bakad chokladbollar :) Jag bloggar mer i veckan :) Ses :P

~asiengirl♥~

 

Av Fanny - 20 oktober 2012 17:59

ja jag vet inte vad det var för rubrik xD haha sitter och väntar på att maten ska bli klar :/ men jag tror det tar en stund till. Sen efter det ska jag bara slappa xD Ses imorgon kanske :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 20 oktober 2012 17:52

Av Jason Chen ft. Bubzbeauty :)

AutoTune

~asiengirl♥~

Av Fanny - 20 oktober 2012 17:10

Detta är en live version av G-Dragon s låt Missing you :) 

Men hon som sjunger är MInzy ( från 2NE1 ) :D

Missing You 

~asiengirl♥~

 
Av Fanny - 20 oktober 2012 17:04

Japp jag kom nästan precis hem från affären :) Idag har jag verkligen inte gjort något xD Jag har bara slappat :D Jag vaknade med att jag trodde att det var söndag -.- Vilket det inte är ^^ * Happyface* För då skulle det ha blivet måndag imorgon..jaja nu ska jag sluta prata om det för det är ju inte måndag imorgon xD Men vi ses senare :) 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 19 oktober 2012 13:48

En låt av Grouplove :D

Det är en av mina nya favoriter xD 

Jag hörde den i en japansk drama :D

Itchin on a Photograph

~asiengirl♥~


 

Av Fanny - 19 oktober 2012 13:43

Trailer till avsnitt 2 :D Kolla ! :D Trailer.  Jag och min kompis såg avsnittet idag..haha hon kom till mig efter skolan för att se avsnittet sen skulle hon hem ^^ Om man tänker efter så låter det rätt roligt xD Men ska logga ut nu och ska ut och slänga sopor -.- Sen ska jag slappa vidare xD

~asiengirl♥~


 


Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards