asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny - 13 mars 2014 22:15

Ja jag är lite irriterad just nu och är jättetrött. Har typ varit helt väck i skolan idag. Idag när jag kom hem gjorde jag inte mycket. Mår illa,ska snart sova. Godnatt.

Av Fanny - 12 mars 2014 22:16

Ja idag har det varit en bra dag. Lite lång bara. Men ändå bra. Idrotten var faktiskt rolig idag. Men ska kolla på lite animerat innan jag somnar. Ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 11 mars 2014 22:36

Ja idag när jag kom hem så gjorde jag maten för ikväll :) Det blev potatis och purjolökssoppa. Mums. ^^ Men ska sova nu. Godnatt :)

Av Fanny - 10 mars 2014 22:09

Ja jag har varit sjukt trött hela dagen. Kan vara för jag somnade halv ett och gick upp klockan sex. Jag somnade sent för en orsak. Orkar inte förklara. Men ska lyssna lite på musik sen ska jag sova. Godnatt :)

Av Fanny - 9 mars 2014 21:46

Jag är fylld med tankar som får mig att tänka på saker som får mig att gråta som får mitt humör att sjunka. Det är segt jag är trött på det. Min dag började bra sen har dem typ bara sjunkit. Skola imorgon igen. Snabbt denna helgen har gått. Men ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Fanny - 8 mars 2014 22:48

Igår umgicks jag med Anton och sov över till idag. Vi har inte gjort så mycket. Jag följde med honom till saxofon lektion, sen gick vi inom skolan och han skulle hämta sin student mössa, känns som sommaren är närma :( sen åkte vi hem till honom igen. Vi lekte med hans hund. Idag gjorde vi typ inget. Sen vid halv sex så kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi och handla. Nu ikväll har jag bara slappar. Ska kolla drama :) Ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 6 mars 2014 23:17

Haha ja jag har typ precis duschat ^^ okej det var för typ 10 minuter sen. Jag brukar aldrig duscha vid den tiden. Jag ska lägga mig och kolla på animerat ett litet tag tror jag att det blir :) Dagen har varit seg men nu i kväll har jag varit på bra humör :) Jag har hicka just nu vilket är lite jobbigt ^^ men ja ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Fanny - 5 mars 2014 22:39

Ja det har varit en jätteseg dag idag! Är trött men ändå pigg just nu. Hoppas jag kan somna. Men ha en fortsatt trevlig kväll. ^^ okra inte blogga om idag. xD

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards