asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny - 22 mars 2014 23:12

Ja jag ligger och kollar på en dokumentär. Ska kanske snart sova. Är trött. Idag har den varit en bra dag. Umgicks men en kompis ett tag sen gick jag hem och åt och sen satte mig och kollade på drama. Ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 21 mars 2014 22:46

Ja idag var jag i stan med min kompis och vi fikade. Sen så gick jag och hon runt i stan lite. Vi var där ungefär 2-3 timmar. Sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket. Ska försöka sova. Är jättetrött. Godnatt :)

Av Fanny - 20 mars 2014 22:43

Lång dag idag. Jag slutar egentligen typ 13 på torsdagar men det blev inte så idag..hade kör med de i min klass och ettorna. Slutade fyra istället. Kom hem och pluggat i 5-6 timmar med en uppgift. Är trött men kan inte sova. Så det får nog bli anime en liten stund. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Fanny - 19 mars 2014 22:09

Eller ja drama eller anime nu vad det blir. Ska kolla på något av det innan jag somnar ^^ En dag som har varit seg men helt okej. Jag är lite trött just nu men på bra humör. Ha en fortsatt trevlig kväll. :)

Av Fanny - 18 mars 2014 22:13

Denna dagen har varit riktigt jobbig. Mina känslor har typ tagit över dagen. Om jag har varit arg har min dag varit jobbig..ja det har varit inte den bästa dagen. Men har typ försökt att plugga hel kvällen. Men det är svårt. Ska försöka sova nu. Godnatt :)

Av Fanny - 17 mars 2014 22:33

Att skriva. Denna dagen har varit lång och jätte seg och tråkig. Ska sova nu. Godnatt :)

Av Fanny - 16 mars 2014 21:27

Måndag imorgon. Denna helgen har verkligen gått för fort. Igår umgicks jag med Anton och sova över till idag och sen vid ett kom mamma och hämtade mig för vi skulle åka till min kusin och fira. Sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket. Ska fortsätta att kolla på anime,sen ska jag sova. Godnatt :)

Av Fanny - 14 mars 2014 22:37

Ja sen halv tre ungefär så har jag gått nästan hela tiden. Kväll var jag i Lund. Min pojkväns band hade ett gig där men två andra band. Det var awesome fast inte hela lokalen var fylld. Men ska lägga mig och kolla på animerat ett litet tag. Godnatt :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards