asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny - 8 januari 2014 22:31

Ska försöka sova nu. Ska se om musik hjälper mig att somna. Är rätt trött nu. Idag har dagen varit LÅNGSAM!! Väldigt långsam. Nästan tråkigt har det varit. Asså dagen har varit bra men tråkig för allt har gått så segt. Godnatt :)

Av Fanny - 7 januari 2014 22:28

Ja idag var det första dagen i skolan igen. Rätt skönt att träffa alla igen. :) Men bra helt trött och helt borta i mitt huvud imorse. Sen blev jag piggare. Denna dagen har varit lång. Ska försöka sova nu :) Godnatt.

Av Fanny - 6 januari 2014 21:35

Ja jag ska snart lägga mig och antingen läsa eller kolla drama. Jag vet inte än ^^ Det är sista dagen på livet idag. Skola imorgon. Jag ser framemot det men ändå inte. :)
Idag har jag inte gjort något speciellt.
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Av Fanny - 5 januari 2014 22:27

Ligger i sängen och ska läsa en bok och lyssna på musik. En härlig kväll faktiskt! Sov över hos Anton från igår till idag. Kan säga såhär..Anton och jag gjort ingenting idag typ..totalt lata var vi. xD
Jaja men som sagt ska läsa.
Ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 3 januari 2014 23:40

Ja jag orkar inte blogga just nu. Är trött och vill bara sova. Så godnatt ^^

Av Fanny - 2 januari 2014 23:28

Ja som vanligt när jag inte kan sova så ska jag kolla på drama :) Jag är trött men jag vill inte sova än. ^^ Idag har jag inte gjort något speciellt. Förutom försökt att fixa min mobil. Min lås knapp funkar inte. Men får fixa det någon annan dag. Ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 1 januari 2014 23:07

Gott nytt år! Fast en hel dag nästan är över redan. Jag kunde inte blogga igår/imorse. Jag somnade sent. Jag somnade tre inatt. Jag hade en fantastisk nyårsafton med Anton och hans familj och vänner till dem. Det var trevligt! Jag hoppas att 2014 blir bra. Den har börjat bra iallafall! :)
Men ska kolla drama eller manga nu. Jag vet inte riktigt än vad jag ska se. Men ha en trevlig start på det nya året och ha en trevlig kväll! :) Godnatt,

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards