asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Fanny - 9 januari 2014 23:10

Ja jag ska lägga mig och kolla på anime så länge jag orkar xD Får se hur länge det är innan jag somnar. Är lite trött redan nu ^^
Idag har det varit en bra dag. :) Haft tre riktiga lektioner. Först så kom jag till skolan vanlig tid. Satt en timme och inte gjorde någonting..hade eget arbete då..men hade inget att göra..så jag kunde egentligen kommit till skolan lite senare idag. Sen så hade vi historia. Sen hade vi ensamble. :) sen efter det var det mentorstid. Sen började inte min sista lektion för än 15,så jag följde med min pojkvän när han skulle klippa sig. Sen så gick vi och handlade mat och gick tillbaks till skolan och åt maten där. Handlade pizza ^^ Nyttig lunch xD Sen så från tre till fyra så hade jag matte. Sen när jag kom hem så gjorde jag lite matte. Och sen slappade jag. Men som sagt ska kolla anime nu..så godnatt :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards