asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Fanny - 20 december 2013 23:16

Ja mitt jullov började igår efter skolan slutade ^^ igår efter skolan så fixade jag en blomma och sen åkte jag och Anton hem till honom. Igår spenderade vi dagen med att fira hans mamma som fyllde år. På kvällen spelade vi Singstar. Alltid lika roligt när man är fler. Anton och jag somnade inte för än typ halv tre inatt. Jag,Anton,Antons mamma och hans bror och Antons brors flickvän,vi satt och spelade spel till typ halv två på natten. Man var trött men det var roligt spel. Idag gjorde vi inte så mycket. Hjälpte till lite. Sen när jag kom hem till mig så har jag inte gjort så mycket. Ska kolla drama nu. Ha en trevlig kväll!

(Igår gav vi våra julklappar till varandra,för vi kommer inte fira julafton tillsammans så vi gav dem tidigare. ^^ lägger upp en bild om några dagar på julklappen jag fick av honom.)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards