asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny - 9 november 2013 23:14

Har umgåtts med Anton från 12-22. Vi har lyssnat på musik och lekt med hunden Hugo. Men ska försöka sova nu. Är jättetrött. Godnatt :)

Av Fanny - 8 november 2013 23:20

Och väldigt trött. Jag ligger i sängen och ska kolla på anime på min mobil. Jag vill egentligen bara sova,men som sagt är pigg. Idag har jag inte gjort något speciellt. Suttit vid datorn och städat..som sagt slappat och det gör jag typ alltid på fredagar..när jag är ledig. Iallfall städa xD ha en jättetrevlig kväll och en fortsatt trevlig fredag. Kram :)

Av Fanny - 7 november 2013 23:09

Det har varit en bra dag idag :) skolan har varit chill. Har inte gjort så mycket när jag kom hem från skolan. Ligger just nu och kollar på vampire diaries.
Ha en trevlig kväll :)

Av Fanny - 6 november 2013 22:35

Jag har varit hemma från skolan för igår på kvällen så spydde jag. Inte så intressant att veta men ändå. Så idag har jag i stort sätt suttit vid datorn. Men jag har också tränat på historian tills imorgon. Min förkylning börjar bli bättre :) jag får host attacker på morgonen och kvällen men annars har det lugnat sig vilket är bra. Men ska kolla lite på animerat sen ska jag sova. Godnatt. :)

Av Fanny - 5 november 2013 22:28

Idag har det varit en okej dag. Fast jag har fortfarande hosta och jag är förkyld. Känns som om jag inte har någon energi mer. Det är jobbigt med att hosta så mycket. Jaja jag får väll bara ta det lugnt. Godnatt allihopa! :)

Av Fanny - 4 november 2013 22:31

Höstlovet. Det har varit en okej dag. Inte så jätterolig. Som sagt har inget att skriva om idag. För det var en okej dag och det finns INGET roligt att skriva om idag. Godnatt :)

Av Fanny - 3 november 2013 22:06

Igår så åkte jag tidigare till Anton än mina föräldrar. Sen runt 18-18:15 så kom mina föräldrar :) Det var trevligt. Jo som sagt min familj blev bjuden på middag. Min bror ville dock inte med. Jag sov över hos Anton. Kan säga såhär:jag sov inte så bra. Min hosta gjorde så det var typ omöjligt att sova bra. Jag fick sömn men inte så som jag ville. Sen idag så spelade jag Wii menades Anton spelade på sitt Nintendo xD haha sociala..inte direkt.
Hursomhelst...skola imorgon. :/ Höstlovet har gått för snabbt.
De första tre dagarna av denna veckan har jag inte gjorde något speciellt..för jag har varit förkyld.
Och är fortfarande.
Ska snart sova. Ha en trevlig kväll.

Av Fanny - 1 november 2013 23:57

Är påväg hem. Har varit i Malmö på kpop party :) eller ja "party" det var mer ett event. Det var roligt. Men hostar fortfarande och är som sagt förkyld. Och ska vara hem och sova.
Igår till idag sova Olivia över hos mig :) igår så bakade vi havreflarn med choklad :) men har inte mycket att säga nu. Godnatt :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards