asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny - 19 november 2013 22:15

En bra dag faktiskt. Trött har jag varit men inte som igår. Imorgon är det rätt så lång dag. Men ha en trevlig kväll. Godnatt. :)

Av Fanny - 18 november 2013 22:08

Speciellt att skriva om! Detta har varit en av de typ tre tråkigaste måndagen i mitt liv. Jag har varit jättetrött och denna dagen har var varit allmänt tråkig. Jag vet inte riktigt varför heller. Jaja skola imorgon igen. Så godnatt. Hoppas det blir en okej dag imorgon :)

Av Fanny - 17 november 2013 22:28

Japp idag har jag inte gjort så mycket. Förutom pluggat lite och slappat. Jag har varit ovanligt pigg även om jag somnade halv fyra igår natt..eller hur man ska förklara. Men det är en ny vecka imorogn. Som sagt skola. Så ska sova nu. Godnatt. :)

Av Fanny - 17 november 2013 00:08

Kan inte sova. Avskyr när det är så. Hade en jättebra dag igår :) umgicks med Anton hela dagen till kvällen sen åkte han hem. Men det var en trevlig dag. Men som sagt..är trött. Godnatt :)

Av Fanny - 16 november 2013 00:39

Ja klockan är mycket och jag är trött. Igår så städade jag som vanligt och slappade. Men som sagt är trött. Godnatt :)

Av Fanny - 13 november 2013 22:42

Jag orkar inte att skriva om min dag. Ville bara säga godnatt. Jag är trött och vill bara sova. Så godnatt :)

Av Fanny - 12 november 2013 21:51

Har det varit en okej dag. Bara så himla trött. Sen när jag kom hem. Så övade jag till ett prov imorgon. Och sen har jag försökt att göra svenska. Men det har gått sådär. Men hursomhelst så godnatt :)

Av Fanny - 11 november 2013 22:40

Ja jag vet att det är en knäpp rubrik. Men är trött och vill bara sova. Jag orkar inte skriva om min dag. För den har inte varit så jätterolig. Men två saker som har gjort min dag lite bra är..1: fick en nalle av Anton :3<3
2: klarade ett matte prov. ? Nu återstår bara 4 till -.-
Jag klarade inte matten i ettan så jag gör den nu i tvåan istället(jag går andra året på gymnasiet). Mobba mig inte. Alla kan inte vara bra på allt. Men godnatt. :3

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards