asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny - 13 oktober 2013 22:36

Snart slut. Det har gått rätt snabbt denna helg. Förutom idag tycker jag. Söndagarna brukar ändå vara rätt sega men idag var den riktigt sen.
Haft en underbar helg. Sov över med Anton från igår till idag. Imorse så var vi sjukt trötta. Vi somnade typ vid 22:30-23:00. Eller något sånt. Men nu ska jag snart sova. Det är skola imorgon och en nu vecka.
+ att jag har uppspel imorgon så jag får se om jag hinner att blogga imorgon kväll. Men sov så gott! Godnatt.

Av Fanny - 11 oktober 2013 22:56

Ligger och kollar på animerat på mobilen :) idag har jag inte gjort så mycket. Förutom städat toaletterna och mitt rum. Och gjort lite läxor. Ska inte sova riktigt än. Men säger ändå godnatt nu :) för kommer glömma bort att blogga sen. Godnatt.

Av Fanny - 9 oktober 2013 23:16

Så sent. Kom hem för typ 35-50 min sen. Har varit i skolan idag till klockan halv fyra ungefär. Sen gick jag och älskling till subway och åt. Efter det gick vi runt i stan och stannade utanför Stadsteatern. Vi var där typ 1.30-2 timmar tidigare. Vissa från 2:an och 3:an och två lärare kollade på Hamlet. Den var jättebra :) men ska försöka sova nu. Godnatt!
"Vara eller inte vara. Det är frågan"

Av Fanny - 7 oktober 2013 08:06

Sitter på bussen och är påväg till skolan. Är så himla trött. Och jag slutar ungefär vid tre. Och jag orkar inte denna dagen..och den har knappt börjat. Får väll stå ut idag. Men ha en trevlig dag!

Av Fanny - 5 oktober 2013 23:59

Lördag :) Michelle sov över hos mig från igår till idag :) Vi spelade spel och kollade på film igår. Sen idag så spelade vi Ps2 :) Hon går på samma skola som mig,fast i ettan. Kom nästan precis hem från farmor och farfar. Åt kräftor där. Och umgicks med kusinerna. Ska snart sova. Tiden har gått fort idag. Men ha en trevlig kväll och godnatt :)

Av Fanny - 3 oktober 2013 23:36

Trött och vill sova,men ändå vara vaken och är pigg. Det är rätt jobbigt när det är så. För man vet inte riktigt vad man vill. Men ska snart gå och lägga mig. Ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny - 2 oktober 2013 22:13

Ligger och skypar med Anton :) och inte så mycket mer. Idag har det varit en bra men seg dag. Ska snart sova ;) ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 1 oktober 2013 08:04

Skolan. Sitter och bloggar på min mobil. Är så sjukt trött idag! Vill bara hem och sova. Det kommer nog gå segt idag för jag är så trött. Men som ni ser så har jag inte så mycket att säga. Ha en bra dag! :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards