asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny - 20 oktober 2013 23:06

Japp ska ta och sova nu. Är trött och det är skola imorgon. Ny dag och en ny vecka. Ha en trevlig kväll. Godnatt.

Av Fanny - 20 oktober 2013 01:33

Ska ta och sova. Är jättetrött och som sagt..vill bara sova. Igår/idag har det varit en bra dag. Fast igår morse/eftermiddag så gick tiden så himla sakta. Jag gjorde inget speciellt, förutom kolla på tv-serier och äta chips. Och sen vid halv fem så åkte jag,mamma och papps till några som vi känner. Min bror ville inte med. Iallfall vi kom hem för några minuter sedan. Det var trevligt. Bara det att jag var väldigt trött nu mot natten. Men ska sova nu. Godnatt allihopa där ute! :)

Av Fanny - 19 oktober 2013 00:05

Vaknen :) ska ta och titta på animerat..(på mobilen) ^^ yeah anime. Ja som ni kanske ha märkt så älskar jag animerat :) Lite skumt är det..jag är inte trött. Eller iallfall inte så mycket. Men ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny - 18 oktober 2013 09:52

Hejhej på er. Det är fredag! Älskar fredagar. Men just nu har jag typ precis vaknat. Yay ingen skola dig heller. ^^ har ingen aning om vad jag ska göra idag. Det blir väll städa antar jag. Men ha en bra dag! :)

Av Fanny - 17 oktober 2013 22:22

Jag har har jättetråkigt just nu. Har inget att göra. Och jag vill inte sova heller. Iallafall inte nu. Det är fredag imorgon :) och jag är ledig! ^^ yeah. Men ska göra mig i ordning och ska lägga mig och kolla på animerat. Ha en trevlig kväll!

Av Fanny - 16 oktober 2013 22:58

Inte.. Asså jag är jättetrött och jag vill sova men ändå så vill jag vara vaken. Men det är ju skola imorogn så ska försöka sova nu. Det har varit en okej dag idag. Men godnatt! :)

Av Fanny - 15 oktober 2013 22:38

Har huvudverk! Idag har det varit en chill skoldag men har varit jättetrött hela dagen. Från igår. Men ska gå och lägga mig nu. Är trött. Och har ont i huvudet och mår illa. Godnatt!

Av Fanny - 14 oktober 2013 22:35

Japp. Har varit i skolan sen halv nio på morgonen till ungefär halv tio på kvällen. Hade uppspel idag :) det gick faktiskt bra idag tycker jag! Ska snart sova. Ha en trevlig kväll och godnatt!

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards