asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under juni 2013

Av Fanny - 15 juni 2013 12:01

Är jättetrött idag. Somnade 2 i natt. Har inte så mycket att skriva om just nu. Men ska in och duscha nu. Sen ska jag åka.. Det är första gången idag som jag träffar Antons bror  (nervös) ^^ Ja som sagt spenderar jag nog min dag med min pojkvän (Anton). Ha en bra dag!

Av Fanny - 14 juni 2013 18:48

Ja jag och min pojkvän har kollat på den tecknade Anastasia filmen :) Den är faktiskt riktigt bra! Tycker vi båda :D Sen idag har jag också städat. Ska nu se vad jag kan äta till mat. Ha en trevlig kväll :D

Av Fanny - 13 juni 2013 10:54

Ja godmorgon på er. Jag har varit vaken ett tag nu :) Ja tiden går snabbt. Ska fixa lite frukost till mig nu :) Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men får se vad dagen blir av. Ha en bra dag! ^^

Av Fanny - 11 juni 2013 18:29

Har inte gjort något speciellt idag förutom börjat på en engelska uppgift som jag ska lämna in på torsdag. Min dag har inte varit så rolig. Mitt huvud har varit märkligt. Haft ont i huvudet ( fast inte huvudverk ). Det är svårt att förklara. Men ska ut och slänga sopor -.- Sen ska jag äta. Sen ska jag fortsätta med min engelska.  Ha en bra dag!

Av Fanny - 10 juni 2013 18:41

Japp jag och min pojkvän har varit tillsammans i en månad. Många av er tycker säker ''åh vad lite'' Men jag tycker inte det för mig.  Idag avr jag iskolan ( även om jag har sommarlov) skulle fixa engelskan ^^ Har bara en sak kvar. Sen efter det var jag med min pojkvän. 

Ha precis börjat lite på engelskan. Men ha en bra dag :)

Av Fanny - 7 juni 2013 11:14

Japp ska snart åka till min kompis :) Usch har ingen lust att åka buss -.- Men jaja jag har inget val.

Får se om jag kommer bada idag. Det är rätt varmt ute idag.


Igår: så spenderade jag min dag med min pojkvän. Vi spelade Wii..som vanligt så försöker jag slå honom i det men lyckas aldrig. Sen så kollade vi på tv. Och gick ut med hans hund :) 


Ja jag ahr inget mer att säga. Hejdå :)

Av Fanny - 4 juni 2013 18:56

Ja idag slutade jag mitt första år på gymnasie :) Det har gått fort tycker jag. Känns som att jag började skolan igår typ xD Så fort har det gått.. Efter skolan så gick jag och några vänner runt i stan. Sen följde jag med min kompis hem :D Nu är jag hemma hos mig själv och kollar på drama. Ska snart äta mat. Ha ett trevligt sommarlov! :D

Av Fanny - 2 juni 2013 15:25

Japp min pappa fyller år idag :) Imorse så grattade vi honom. Ikväll ska vi äta ute :) Mysigt. Men ska nu fortsätta att kolla på drama :D Yay sen är det bara två dagar kvar till jag slutar första året :) Vad detta året har gått snabbt!! Känns som om jag började första året på gymnasiet typ igår ( vet att det var lördag igår) men ja det har gått snabbt. Men jag har engelska att göra en vecka efter jag har slutat i skolan,jag har engelska i skolan :/ men det kommer jag nog fixa. Så sen kan jag slappa i sommar :D Ha en bra dag idag!

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards