asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under juni 2013

Av Fanny - 23 juni 2013 14:38

helgen går! :( Redan söndag! Visst det är ju sommarlov men det går ändå snabbt! Idag har jag inte gjort något speciellt. .och dagen kommer nog fortsätta så. Jag måste hitta på något imorgon! Får se vad det bli :) Ha en bra dag!

Av Fanny - 22 juni 2013 14:37

Igår var jag hos några vänner ( familjen känner ). Det var roligt :D åt god mat och åt jordgubbar med grädde som efterrätt..MUMS JORDGUBBAR!! Det är typ det bästa jag vet. Sen så gjorde vi några lekar. Åkte hem typ vid halv ett.

Somnade typ halv två.. Så är lite trött idag. 


Idag har jag inte gjort så mycket. Ska ta och kolla på film nu och äta chips. Ska iväg ikväll. Så der blir inte så mycket bloggande. Ha en bra dag! :)


 


En random bild på mig som jag tog precis xD 

Och nej jag är inte sur eller arg..bara trött.

Av Fanny - 20 juni 2013 09:57

Japp.. Sitter och äter frukost och ska kola på animerat..igen. xD Jag är ett litet freak. Klockan är bara tio. Men jag vill inte bli för seg idag. som jag sa igår. Så ska jag träffa min kompis som jag saknat sjukt mycket! Men ha en bra dag! :)

Av Fanny - 19 juni 2013 19:54

har jag inte spenderat min dag hemma xD Jag måste hitta på något om dagarna. Så idag har jag varit med min pojkvän ^^ Och imorgon ska jag vara med min vän Olivia som jag inte har varit med på jättelänge! Nu ska jag kolla anime-serie och slappna av. Har ont i huvudet. Men ha en bra kväll!

Av Fanny - 18 juni 2013 16:31

Varmt idag :D Sitter just nu och bloggar. Fy på mig..sitter inne, nu när det är fint väder. Idag var jag men en kompis i någta timmar. Sen gick jag hem. Får se vad som händer imorgon :) Men ha en bra dag!

Av Fanny - 17 juni 2013 21:38

Ja som sagt denna dagen blev ingen speciell dag. Har inte gjort något speciellt idag. Förutom följde med pappa och handla mat. men annars ingenting. Måste försöka att hitta på något imorgon. Men ha en bra kväll.

Av Fanny - 17 juni 2013 10:21

Godmorgon :) Ja jag har inget och skriva om idag..Eller inget speciellt. Ska ta och fixa frukost nu för jag är jätte hungrig ^^ Och sen göra mig i ordning. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Får se hur dagen blir. Ha en bra dag!

Av Fanny - 16 juni 2013 09:38

Japp godmorgon på er :) Jag sitter just nu och bloggar och äter frukost. Idag får jag se vad som händer. Jag är jättetrött idag. Har sovit rättt dåligt inatt också. :( Men som sagt jag har inget att skriva om. Jo en sak. Det var helt okej igår :) Jag förstår inte varför jag var nervös men det var en mysig idag ( om man inte räknar med det som var negativt ) Men det behöver jag inte skriva här. Men nu jhar jag inget att säga. Hejdå :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards