asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny - 14 december 2012 12:38

Japp. det är det och jag ahr precis ätit frukost..lite sent ^^ Vaknade typ nio xD Jag vet inte varför jag går upp så tidigt där jag är ledig :o  Men ska snart gå in och ta en varm dusch.. Sen ska jag städa mitt rum och toaletterna.. yay så roligt -.- jaja jag får pengar för det xD  Sen ska jag in till stan :D Men ha en bra fredagskväll! :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 13 december 2012 16:41

Torsdag. Har precis kommit hem och nu måste jag helt plötsligt ut och slänga sopor och måste städa -.- orkar inte. Men måste göra det för att vara snäll!. Jaja ses någon dag :D

Av Fanny - 12 december 2012 15:14

Bloggat på några dagar ser jag :/ jag har antagligen glömt att blogga eler så har jag inte tänkt på att blogga. :/ Idag så spelade vi upp våra egna barnvisor ^^småbarn kom till skolan och lyssnade på dem. det verka som dem tyckte om det ^^ Sen efter det så hade vi matte genomgång och efter det hade vi prov i religion. Jag slutade en timme tidigar.. ^^ Skulle typ ha slutat nu om vi hade haft vanliga lektioner ! Ha en bra dag :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 6 december 2012 17:07

Kom pireccis hem :D Och då snöar det :) Ska göra klart svenska nu. Men jag gillar inte att det är så kallt ute ! Men det är mysikgt med snö :D Men vi ses imorgon :D 

Av Fanny - 4 december 2012 17:37

Ja idag är det tisdag. Kom typ precis hem :D väntade på min kompis som slutade halv fem :D Sen så följde jag med henne till mc ^^Ikväll så blir det The secret circle :D Vi ses :) 

 

Av Fanny - 2 december 2012 19:02

Ja det är redan första advent :D Bara 3 kvar ^^ Ja och det är söndag idag och det betyder att det är måndag imorgon -.- vilket jag inte ser fram emot. Har inget mer att säga. Så ses :D

Av Fanny - 1 december 2012 16:32

Ja det är första december idag och det är kallt och snö ^^ Jag har precis kommit hem från johanna :D Just nu har jag inget mer att säga ^^Ses imorgon :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards