asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny - 22 december 2012 18:04

Har precis gjort hemgjord Kola :D MUMS :D Kletig.. :) Idag ahr jag inte gjort så mycket :) Förutom städat :D Jag mår bättre än igår :D förutom det kanske inte var så bra att jag cyklade ute i kylan. Jag hostar fortfarande.. Men har inget annat att säga. Så..Ses :D

Av Fanny - 21 december 2012 10:26

Bra :/ min hosta har blivit värre och jag börjar bli förkyld :/ Jag slutade skolan igår och jag trodde att jag skulle bli frisk idag..eller ja att min hosta har slutat. Detta är någ den jobbigaste julen i år. Jaja jag är ledig..det enda jag kan göra är att ta det lugnt så det inte blir värre till den 24. Men vi ses :D 

Av Fanny - 20 december 2012 07:42

Ja jag går bara idag sen har man lov! :)  Och det är inte många dagar kvar till JULAFTON! :D Usch min hosta har blivet värre :/ Inte bra start på sista dagen i skolan och första dagen på lovet :/  Yay jag börjar klockan 10 ;D Vi ses.

Av Fanny - 19 december 2012 18:09

att berätta :D förutom att det var en chill dag idag ^^ Och sen efter skolan hadnlade jag och några kompis 10 kr present tills imorgon :D sen efter det skulle jag träffa en annan kompis :D Och vi satt och fickade och så pratade vi :D det avr roligt att träffa henne :D Har inte pratat på typ två veckor. Men vi ses :D kram.

Av Fanny - 17 december 2012 16:40

Ja den är konstig idag :o har ont i halsen och mina vänner tycker att jag lät som en anka idag xD :o Jag börjar hosta nu också :/ Imorgon så ska vi ha uppspel :D Ser lite fram emot det :) Men ska ta det lite lugnt nu sen ska jag spela lite piano :D Ses :D

Av Fanny - 16 december 2012 14:12

Ja denna helgen har gått så fort! Det är redan söndag. Skola imorgon :/ jaja det är inte många dagar kvar så jag ska inte klaga ^^ Jag och olivia hade drama kväll igår :D Vi satt fem timmar vid datorn och kollade på drama :D Och åkte klockan halv ett typ idag. Sen efter det så gick jag ut med sopor ^^ haha usch det är slaskigt ute :/ inte mysikgt.. hoppas det kommer snöa jätte mycket i veckan för jag vill ha snö på julaftonen! :) Ses :D

Av Fanny - 15 december 2012 10:13

På att tiden ^^Jag vaknade typ halv tio.. gick upp och gjorde mig i ordning och har precis ätit frukost :) Nu sitter jag och är helt klar :D Ska sen åka och shoppa :D Handla lite julklappar :D Har inget annat att säga :D Ha en trevlig lördag!

Av Fanny - 14 december 2012 12:41

Jason Chen har gjort en cover på Trey Songz s Heart attack 

Heart Attack

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards