asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny - 7 november 2012 17:01

Ja jag har precis duschat..detta är 3:e gången irad denna veckan. Jag måste sluta duscha så mycket. Men iallafall det var rolig dag idag :D Jag har inte så mycket att säga :D Ses imorgon :P

Av Fanny - 6 november 2012 17:40

Hej hej. Igår så var det första dagen efter ett okej höstlov ! ^^ Men vi har precis bytat klasser och repgrupper :/ Så jag tycker det är lite synd. Men man måste ju lära känna alla förr eller senare. Idag har det varit en helt okej dag :) Lite lång bara ^^väntade på min vän som inte var klar för en halv fem. Kom typ precis hem ^^ 

Vänatar på att maten ska bli klar x) Bloggar mer någon dag :D kram :D 

Av Fanny - 5 november 2012 21:28

ja jag har inte tid att skriva om min dag idag :/ Men jag gör dt imorgon :) Hoppas ni har haft en bra dag idag ! För min har varit helt okej ! :) Men jag skriver mer om det imorgon :D Kram :D

Av Fanny - 4 november 2012 18:14

sista dagen på höstlovet :/ Jag är inte redo med läxor -.- Fast det ska ändå bli roligt med att träffa alla igen :) Jag har inte gjort så mycket idag ! :D Så jag vet inte vad jag ska skriva om xD Men ses imorgon, Kram ! :D

Av Fanny - 3 november 2012 12:40

Ja den var verkligen fantastisk ^^ Det började med jag och Olivia skulle ta tåget till malmö :) Sen så träffade vi hennes kompisar vid malöm C :) Sen så åkte vi buss till stället där K-pop partyt hölls :) Sen så var vi där till typ tio - halv elva :D  Sen när vi kom hem så kollade vi på film,åt chips och drack läsk :) Sen vid ett så somnade vi ^^

Jag handlade två gummiarmband eller ja det var två stycken i ett :D Det kostade rätt mycket men det var det värt :D 

Jag ahde en underbar kväll :) 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 2 november 2012 11:41

Ja idag ska jag och min kompis Olivia på K-pop party :) Vi åker nu på eftermiddagen :D Och sen ska hon sova över hos mig :) Och om vi inte är för trött så ska vi kolla film :D Har sett fram emot denna dagen i veckor nu ^^ Jippi ! :) Kommer inte att blogga mer idag :/ Men vi ses imorgon :) Och ha en underbar fredag ! :P

Av Fanny - 1 november 2012 12:51

Idag så vaknade jag runt halv tio..Sen satte jag mig vi tv och åt frukost,eller nej först satte jag mig typ vid datorn i 10 min xD Sen sp satte jag mig vid tv.. Sen efter det gjorde jag mig i ordning. Sen satte jag mig vid datorn igen xD Sen började jag städa toaletterna. Nu sitter jag här vid datorn..Sen så ska jag baka :D Jag tänkte göra det förrigår. men det blev inte.. Ses imorgon om jag hinner ^^

~asiengirl♥~

Av Fanny - 1 november 2012 12:46

Ja igår så följde jag med mina vänner till stallet..En sak..USCH vad jag frös ! Vi var där runt ett sen så gick vi där ifrån runt fyra. Sen vid halv sex så skulle vi till min kompis för vi skulle ha en filmkväll :D Så det belv godis och läsk,sen som film blev det Spöktimmen och The Simpson ^^ Sen vid tio ungefär så åkte jag hem..

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards