asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny - 18 november 2012 11:43

Ja,jag har ingen lust att det är söndag idag. Visst lördagen igår va väll  lite tråkig.men jag orkar inte med att det är skola imorgon :/ Idag kommer jag att ha rätt mycket att göra. Ska göra mig i ordning nu. Sen ska jag ut och slänga sopor. Sen så måste jag spela mycket piano idag. Visst jag kommer pausa..jag ska ju inte spela hela tiden. Men det kommer vara rätt mycket idag. Får se om jag hinner att blogga sen. Men annars så ses vi imorgon ! Ha en bra söndag! Kram :D

Av Fanny - 17 november 2012 18:21

jag har inget att blogga om idag :/ förutom att jag bakade sockerkaka idag ^^Det var välsigt längesen jag gjorde det ! men annars vet jag inte vad jag ska skriva om.. :/ så nu tänker jag logga ut..och hitta på något annat. Ses imorgon ! :D

Av Fanny - 16 november 2012 20:50

idag har jag inte gjort så mycket ^^ Städat,följt med och handlat mat,spelat kort..städat det som var kvar..och nu kollar jag på film :D Eller ja ska fortsätta att kolla :D Ses imorgon :) Får se vad som händer imorgon ! Ha en underbar fredagskväll :D Kram!

Av Fanny - 15 november 2012 17:37

Ja det avr en sprindel i klassrummet när vi hade mental träning! Och jag hatar spindal. haha jag kom inte på något roligt att skriva om idag x) Men ska logga ut nu. Ska sen kolla på tv :D ses imorgon :P

Av Fanny - 14 november 2012 18:44

ja rubriken lyder så..jag råkade fälla en i trappan i skolan :/ en av mina vänner :/ ja jag har gått runt med dåligt samvete efter det. Frågade han typ 10 gånger hur han mår..jag är klumpig. Ja allt är löst nu men jag har fortfarande dåligt samvete :/ Ska duscha nu. Sen ska jag äta. Ses imorgon !

Av Fanny - 13 november 2012 17:23

Ja jag har precis ätit kvällsmat :D Väldigt tidigt för att vara min familj xD Vi brukar äta något tunt halv sju-sju ^^

Idag har det varit en bra men seg dag -.- Fast jag har varit en aning trött..och mått lite illa. Men annars helt utmärkt :D Ska kolla på film(Tv-serie). Sen ska jag vänta på min favorit serie på tv just nu..The secret Circle ! :D

Ha en underbar kväll :D Kram!


 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 11 november 2012 10:45

HejHej :D har precis bakat kolasnittar :D Ska vänta till min mammas kompis kommer :D För vi ska äta hemagjord pizza :D och sen ska vi inte till stan :D ( jag,mamma,pappa ) och då Karin och Thomas. Fast jag ska kolla på film med deras dotter Stina :D Jag och Stina ska se : Bitchkram. Ses imorgon :D Ha en underbar söndag ;D 

Av Fanny - 9 november 2012 14:59

Ja idag såg jag på vampire diaries med min kompis ! :D sen var hon tvungen att gå :/ Har precis kolalr på : Hairspary ( 2007) Det var väldiggt längesen sist jag såg den ^^Så det var därför jag kollade på den :D Nu gör jag inget speciellt :) Ikväll ska jag äta hos farmor & farfar :D

Har inget annat att säga. Ses :D Kram :*

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards