asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2012

Av Fanny - 21 mars 2012 20:07

hah tog dem precis xD


   


Hahha jag xD

Ville ta konstiga bilder xD

Av Fanny - 19 mars 2012 15:22

Japp.

som rubriken säger.

Det är måndag.

Och jag ska snart kolla på tv igen :)

Har ingen läxa.

Så det är en lugn måndag.

Ja bloggar ikväll.

Ses :)

Av Fanny - 17 mars 2012 21:06

Japp :D

Jag har ingen aning vilken men en film ska det bli.

Blogagr imorgon :)

Ha en underbar kväll :D

Puss å Kram :)

Av Fanny - 16 mars 2012 22:19

Klockan är mer än vad jag trodde.

Måste sluta blogga nu.

Måste in och duscha.

Så det itne blir för sent.

Mitt hår kliar :/

Bloggar mer imorgon :)

Sov gott sötnosar ♥

Puss ♥


 


Kommer snart göra min blogg roligare..ska lägga in bilder...skriva mer text..göra det lite roligare..asså bara med inläggen det andra är bra som det är !

Av Fanny - 16 mars 2012 21:36

Sitt liv ?

Ingen sa att det skulle vara enkelt..

Visst jag kanske inte är den snyggaste eller finaste.

Jag är blyg.

Jag är den som är snäll.

Konstig och skum.

Det handlar bara om att vara " snyggast,coolaste m.m "

Man behöver inte vara det !

Det är insidan som räknas !

Visst kanske utsidan räknas lite.

Men acceptera den för den man är !

" Döm inte boken efter omslaget "

Alla är unika och speciella på sitt sätt !

Acceptera alla som dem är !


Motto : Va dig själv och ingen annan ! ♥ Du kommer längre med det än att vara någon annan !




Av Fanny - 16 mars 2012 15:48

It's FRIDAY !

Japp xD

haha har inget att säga just nu ^^

bloggar sen ^^

Av Fanny - 11 mars 2012 23:39

japp...trött.

YAY har studiodag imorgon ^^


 

Av Fanny - 11 mars 2012 13:30

Ja jag bloggade aldrig " senare " än sist som jag sa att jag skulle :/ Orkade inte.. Är rätt lat ibland :) Igår så firade jag min kusin :) sen igår kväll så var jag ensam hemma xD Kollade på melodifestivalen och dansade och sjöng i vardagsrummet xD yay AWESOME xD haha bloggar sen jag LOVAR ! :) Ska kolla på film nu :) ses :D

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards