asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under mars 2012

Av Fanny - 24 mars 2012 13:48

haha ja typ..

För det första: bloggar som en galnign nu förtiden.

För det andra: FANTASTIC BABY

hahaha !

kan man vara mer beroende ? :o

NI MÅSTE LYSSNA PÅ LÅTEN som jag har skrivet om förra inlägget eller förra igen...komemr inte ihog men ja ni hittar det.

Ska kolla på film nu :)

Bloggar om ett tag :D

~asiengirl ♥~

Av Fanny - 24 mars 2012 12:21

Hade ju öppet hus idag..

kom typ precis hem..

DET VAR OTROLIGT TRÅKIGT !

Nej vill inte prata om det men det var tråkigt !

Satt i 2 och en halv timme...och hade tråkgit.

Nu sitter jag vid datorn hemma och äter tacochips :D

hihi :)

Bloggar mer sen.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 23 mars 2012 21:38

Kärlek ( t.ex Musik,artist o.s.v ) ♥
Behövde en ny Kategori :D
anledningen till att jag valde det var för det inte passade med de andra som har med ämnet att göra som jag ska prata om nu :)
För några dagar sen hade jag en rubrik som hette " Fantastic Baby & Scream "  av det koreanska bandet BIGBANG & 2NE1 ♥

Kan inte sluta lyssna på " Fantastic Baby " ^^ Är helt beroende av låten :)
NI som inte har lyssnat på den ni MÅSTE lyssna på den ! ♥
Visst alla kan inte gilla K-Pop. Men NI MÅSTE lyssna på den ! :)


Fantastic Baby live ♥

http://www.youtube.com/watch?v=siVPAd0O5KQ

Musik video ♥

http://www.youtube.com/watch?v=AAbokV76tkU&feature=related


haha det var nog det jag ville säga :)

JO och en sak till -.-

* Jippi * ska tillbaks till skolan imorgon..vad roligt... NOT !
Ska ha öppet hus. Ska vara där 9:15 -.-
Strunt samma jag ska vara uppe så länge jag vill ^^
Ska snart in och duscha...och sen blir det...Film dags :)
haha jag och filmer xD
Ses imorgon :)
Kan ta och berätta om öppet hus imorgon..asså hur det var :)
Sov gott inatt :*
Ha en underbar fredags kväll :)


* Fantastic Baby * ♥ ( NI MÅSTE LYSSNA )

BIGBANG ♥
|
|
v

 


~asiengirl ♥~

Av Fanny - 23 mars 2012 16:02

 


Dags för att kolla på The Secret circle :)

Har missat det  två veckor nu.

Ska kolla på det nu :)

Ses :D

Bloggar sen :D

~asiengirl ♥~

Av Fanny - 22 mars 2012 16:03

Japp :D

Började med Matte,sedan Matte igen... Det är rätt tråkigt i rad :/ Egentligen skulle vi ha NO på andra Matte passet men dt blev matte istället.  Sen So i en timme...Sen Franska. Sen Lunch.. men vi slutar efter Franskan men det var pannkakor idag så ville äta i skolan ^^ Sen när jag kom hem spelade jag piano en stund. Bloggar imorgon :) Kram ^^


~asiengirl ♥

Av Fanny - 22 mars 2012 15:53

Hur tror du jag känner mig ? :/ Vi har haft kontakt i TVÅ ÅR snart och du har inte smsat mig på snart en månad ! Jag har smsat dig men har inte fått något svar :/ Du kanske har bytat nummer men inte sagt det till mig eller så struntar du i att svara ! D: Känner mig dissad D: Vi får se om du svarar mig någon gång.


( don't ask me who )

Av Fanny - 21 mars 2012 20:23

Gillar alla deras låtar men här är en låt av var bands nya låtar :) ♥


http://www.youtube.com/watch?v=AAbokV76tkU&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=hAp7uBPlVyw&feature=related



LOVE K-POP ! ♥ JAG = Galen i K-pop ! ♥



 


♥ Dara , Minzy , CL  and Park Bom ♥ = 2NE1 ! ♥



T.O.P , GD , Taeyang , Deasung and Seungri = BIGBANG ! ♥

Av Fanny - 21 mars 2012 20:12

Japp så här har min dag sett ut..


Blev veckt halv sju. Stack till skolan tio i åtta..trodde jag skulle komma sist men det gjorde jag inte ^^ Hade idrott på morgonen...dansar på idrotten = mardröm ! Ska inte gå in på varför men det var en mardröm idag.  Sen hade jag engelska sen svenska och sen SO. Efter det var det lunch :D Efter det hade jag matte.. och efter det hade jag matte igen och sen skulle jag till doktorn för att ta vaccinering. Sen åkte jag hem och inte kunde röra armen knappt. kan knappt det fortfarande.. USCH gilar inte sprutor !

Så har min dag en så länge sett ut. Efter idrotten blev min dag bättre.

Bloggar imorgon :) Kram :D   

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards