asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Fanny - 6 juni 2015 11:05

 

Jaa! Jag tog Studenten igår! Har nu officiellt slutat skolan! Fick en fantastisk student! Gick upp 04:20 igår för att fixa mig och hade champagnefrukost hos en i klassen igår, var där ungefär halv sju. Vi åkte till skolan ungefär halv nio. Sen gick vi ut för att ta kort. Sen gick vi tillbaks till skolan för musik och hälsingar från elever och lärare och vi fick våra betyg. Under den stunden grät jag enormt mycket. Visste inte att jag kunde gråta så mycket! xD Sen sprang vi ut från skolan, gick runt i stan och sen åkte vi på flaket. ^^ Jag var hemma vid fem och där fortsatte firandet med vänner och släkten. Jag fick massor av fina studentpresenter! Det blev en lyckad stunden! ❤️ Idag ska jag bara ta det lungt! ^^ Ha en bra dag. :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards