asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny - 9 februari 2014 22:40

Ja min ena hand har somnat och det är jätte obehagligt att skriva just nu.. Hursomhelst så har jag tagit det lite lugnt också har jag pluggar en hel del. Jag har prov i historia på tisdag. Men ska sova nu. Som vanligt så har helgen gått snabbt. Ny dag imorgon och ny vecka. Men hursomhelst så godnatt :)

Av Fanny - 8 februari 2014 23:37

Ja idag har jag firat att jag har fyllt 18 år :) Jag bjöd 9 st men det blev 5 med mig :) Jag hade super trevligt! :) Jag måste säga att det blev faktiskt en lyckad kväll! Men ska sova nu. :) Är lite trött. Eller ja jag ska försöka sova. Godnatt :)

Av Fanny - 7 februari 2014 22:20

Ja idag vaknade jag vid elva. Satte mig och åt lite frukost vid datorn mesans jag tittade på tv-serier. Sen har jag städat mitt rum,toaletterna,hallen och vardagsrummet idag. Ska jag middag imorgon men några vänner. :) Så det måste vara fint i huset. Men ska lägga mig och kolla drama. :) Ha en trevlig fredag! godnatt ^^

Av Fanny - 6 februari 2014 22:21

Ja det har varit en toppen dag fast jag gick runt ensam i skolan vilket var lite tråkigt,men så är det är typ alla jag umgås med är sjuka. Men det har som sagt ändå varit en toppen dag! Ska lägga mig och kolla på drama eller anime..något av det blir det.
Yeah fredag imorgon och man är ledig..sova länge!! Ha en fortsatt trevlig kväll. :)

Av Fanny - 6 februari 2014 07:33

Ja idag fyller jag 18 år! Jippi! :) Jag kan knappt förstå det! Jag fick presentkort,nytt nattlinne, pengar och ny morgonrock. Hoppas dagen fortsätter så bra :) Men ska in och borsta tänderna. Sen ska jag åka till skolan. Ha en trevlig dag! :)

Av Fanny - 5 februari 2014 22:24

Mitt år som 17. Imorgon är jag 18. Haha jag kan inte fatta att jag är 18 imorgon. Det har gått sjukt snabbt! Jag är trött så ska sova men jag hoppas att jag kan sova xD Är typ förväntansfull för imorogn. Hursomhelst så måste jag sova för det är skola som vanligt. Godnatt :)

Tv.

Av Fanny - 4 februari 2014 21:47

Ja jag ligger och kollar på tv. Sen ska jag bara fixa mitt hår. Har duschat. Idag har det varit en lång och väldigt sen dag! Har varit lite trött idag. Men ha en trevlig kväll. Godnatt :)

Av Fanny - 3 februari 2014 21:56

Ja idag har det varit en lång dag och seg. Jag har varit jättetrött idag och jag är fortfarande hostig vilket är jobbigt när man ska till skolan. Gå runt och hosta är jobbigt. Ska försöka sova nu eller snart. Godnatt. :)

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards