asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fanny - 23 augusti 2013 22:39

Hej :) har typ precis kommit hem från Anton. Haft en jättebra dag idag :)
Startade med att jag gick upp rätt tidigt idag. Jag har städat idag. Och sen åkte jag till Anton vid förmiddagen. Är lite trött nu. Kommer nog inte somna nu. Men ha en trevlig kväll! ^^

Av Fanny - 22 augusti 2013 17:36

Ja igår var det bara information och lite rep (band) som vad i skolan. Och idag var det ute aktiviteter. Vi spelade brändboll. Först ville jag inte emn sen var det faktiskt roligt och okej :) Och sen var jag med en vän i stan. Vi fikade. Det blev inte så jätte länge som vi umgicks. Men vi ska träffas fler gånger. Hon går på samma skola som mig ^^ Ha en bra dag!

Av Fanny - 21 augusti 2013 07:41

Jag börjar om typ 2 timmar...ungefär. Ska bli rätt roligt och nervöst. Fast jag tror ett:orna är mer nervösa än vad jag är ^^
Jag börjar mitt andra år idag. Så snabbt det har gått! Men ska snart göra mig i ordning :) Ha en bra dag!

Av Fanny - 20 augusti 2013 09:05

Ja idag är det tisdag. Ska träffa Anton idag :) Ska äta frukost nu :) Jag vaknade typ sjugo över åtta. Så tidigt. 

Imorgon ska jag upp ännu tidigare. Eller ja.. Jag börjar mitt andra år på gymnasiet imorgon. Liter nervös är jag. Men jag ska ta vara på dagen som jag har kvar! :) Ha en bra dag! Kram.

Av Fanny - 19 augusti 2013 11:41

Hej på er :) sitter och kollar på tv. Men ska göra mig i ordning nu :)
Ha en bra dag! :)

Av Fanny - 18 augusti 2013 14:13

Ja det är redan söndag..och jag börjar andra året på onsdag! Så fort det har gått. Jag är inte ens redo för att börja skolan. Det är inte bra.. Jag har tyvkt att det har varit lite tråkigt ibland när jag inte har haft något att göra om dagarna (vissa) på lovet. Men ändå så är jag inte redo. men ska ta något att äta. Ha en bra dag! :)

Av Fanny - 15 augusti 2013 08:08

Ja jag blev väckt halv sju. Det var rätt bra att vakna så tidigt. Börjar andra året på gymnasiet på onsdag. Tiden har gått fort!
Idag ska jag till ven! ^^ Anton och hans band ska spela där :)
Ha en bra dag!

Av Fanny - 14 augusti 2013 10:05

Hejhej :) vaknade väldigt tidigt idag. Typ tjugo över nio. Gick upp och duschade. Ska äta frukost nu. Är hungrig. Ska sen träffa Johanna :) Ha en trevlig dag!

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards