asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under februari 2013

Av Fanny - 13 februari 2013 10:12

En låt av YOHIO! :)

Älskar denna låt!

OUR STORY 

 

 

~asiengirl♥~

Av Fanny - 13 februari 2013 08:14

Ja min hosta och förkyldning börjar bli jätte jobbig! Idag måste jag plugga mycket engelska. Men jag vill faktiskt att min hosta ska bort! Saknar mina vänner. D: Men ska logga ut nu. Hejdå!

Av Fanny - 12 februari 2013 12:59

Japp det är jobbigt. Är hemma från skolan idag. Vaknade med feber. Vet inte om jag ahr feber fortfarande men det känns som det. Jag orkar inte att blogga om något speciellt idag.  Men ska logga ut nu för jag ska ta och vila mig. Ses.

Av Fanny - 11 februari 2013 17:05

Ja min hals är inte rolig idag! D: Jag ahr ont i halsen,är hes,mår illa och är hungrig..eller ha dem 3 första sakerna har jag mått hela dan. Men nu ska jag logga ut. Ses!

Av Fanny - 10 februari 2013 21:07

Det var roligt och helt okej igår :D Bowling och sen restaurang med några vänner! AWESOME! :D hihi jag vann över alla :P Idag ahr jag inte gjort något speciellt :D Varit hos farmor och farfar en liten stund. Ska logga ut nu. Ska fortästta att kolla på film. Skola imorgon. Sov gott inatt. Hejdå!

Av Fanny - 9 februari 2013 11:25

Japp kvällen kommer bli awesome om det går som man har planerat! ^^ Jag fyllde ju år i onsdags...så jag ska fira med några vänner ikväll :D Så nice :D Men nu ska jag äta frukost och sen in och duscha,usch mitt hår. xD Men ha en bra dag :D

Av Fanny - 8 februari 2013 09:55

Japp sitter och äter frukost vid datorn..(stygg fkicka) hehe xD Idag vet jag inte hur eftermiddagen kommer att bli. men jag måste iallafall städa -.- Jag ska egentligen inte klaga. Jag får pengar för det. Men iallafall.. Jag har egentligen ingen lust att göra något idag. Men ha en bra dag iallafall! :P

Av Fanny - 7 februari 2013 17:04

Ja imorgon är man ledig! Så awesome! Har typ precis kommit hem. Men ska ta något att äta. Sen chilla. Ha en bra dag!

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards