asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under maj 2012

Av Fanny - 12 maj 2012 21:31

underlig rubrik. Rubriken heter så för jag har ont i dem när jag hostar :/ Jag har problem med mina luftrör. det har jag haft enda sen jag var liten. och nu har jag fått hosta också D: Vilken otur. Jag vet inte vad jag ska snacka om...

Idag har jag inte gjort så mycket. Ska kolla vidare på film nu. Ses imorgon :D Kram :D<3

~asiengirl♥~

Av Fanny - 10 maj 2012 19:48

Har ont i halsen och pratar konstigt...har orientering imorgon.
Man vill ju inte må dåligt då.
Här kommer lite bilder fårn Paris resan !
Det har varit underbart roligt om man inte ska ta med de dåliga sakerna !

Här kommer några bilder :)

Bilder:
             

Av Fanny - 6 maj 2012 13:54

ska snart bli hämtad. Det ät ikväll vi åker med flyget :) Resan tar två timmar. Är inte så nervös mer ^^ Ska berätta mycket när jag kommer tilllbaks :* Kram och ha en underbar vecka :D Jag kommer hem på tisdag natt.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 6 maj 2012 11:39

NERVOUS OCH HAPPY... Ja kan man lugnt säga xD Är nervös för flygningen :/ Ska ju till Paris idag :) Måste göra mig i ordning nu. Loggar in sen när jag har packat ner det sista och gjort min mat. Ses snart :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 4 maj 2012 19:20

ja eller ja efter jag har kollat på repris på top model 17 som visas från tisdags. Sen bli kanske ett film maraton xD Eller vad man ska säga :) Bloggar imorgon :) Kram :D

~asiengirl♥~

Av Fanny - 4 maj 2012 16:33

Det är fredag och om två dagar så åker jag till Paris med franska gruppen (i skolan) ! AWESOME !

Men dock har jag ingen dator med mig så jag kan inte blogga D:

Jo en sak. jag har markt att jag är RÄTT dålig på att blogga..så nu kommer detta vara rätt lågt...får vi hoppas på iall fall :)

Det var i mars ( Månad ) som jag gjorde detta inlägget ---> Inlägget. Där jag har skrivet om en tröja som jag handlade.. Som jag aldrig visade :/ Så jag tänkte att visa den nu. Jag vet att det är sent för det..men bättre sent än aldrig ^^


Tröjan.

|

v


 

Man kansk inte ser den så jätte bra men iall fall så här är den.. ( Man ser min haka xD Tog kortet precis.)


Det är fredag AWESOME ! :D Ska snart in och duscha en snabbis.. Trodde att vi skulle göra något jobbigt i dag på idrotten men det blev slappt..vi skulle fylla i saker om orientering -.- Som jag inte gillar så man typ bytade om till idrottskläder i onödan xD  Efter snabb duschen så ska jag kolla film...wow vilken nyhet xD Det brukar jag ju aldrig göra xD ( säger vi xD ) Men vi ses sen ikväll :D


Bjuder på några konstiga bilder på mig xD

|

v


     

Fråga mig inte vad jag gör xD

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards