asiangirl ~ Be strong. Be yourself.

Alla inlägg under april 2012

Av Fanny - 19 april 2012 15:40

plugga plugga och plugga -.-  Idag var det inte roligt + att jag är sur...hade NP ( Nationella prov ) Orkar inte skriva dem dåliga sakerna. Men tro min den har varit dålig.. Nu ska jag plugga,plugga och PLUGGA -.- Har Svenska och no tills imorgon..och jag ska typ svenskan utantill. Sen fixa No:n föst.. Kommer inte ha tid att blogga mer idag.

Måste duscha ikväll också....

Ses imorgon..

Hoppas det blir en bra dag imorgon..

Som jag inte tror att det blir..

Men ses..

~asiengirl♥~

Av Fanny - 18 april 2012 22:02

Rubrikan har det första inget med det jag först ska skriva om...Ska skriva om min usch dag....

Fast den har ändå varit bra...Började med Idrott..rätt chill. Sen engelska men vår engelsk lärare var inte där. Men jag missade lite i början..Var hos Syo..Sen hade vi dubbel lektion av Svenska/So. Inte för jag vet vilket ämne vi har. För vi jobbar med samma saker nu på båda ämnena. Sen hade vi lunch. Åt idag :) Har inte ätit lunch på två dagar i skolan. Fast handlade en fralla :D Sen hade vi matte...medans vi väntade tills vi började..så höll jag på att somna på en bänk utanför matsalen...Sen hade vi matte.

Ska måla naglarna nu.

Ses imorgon :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 16 april 2012 17:29

Har inget roligt att skriva om denna dagen...för det första: fick mycket dåligt på ett matte provräkning..för det andra...det stod inget om att jag typ kom in på mitt gymnasie val... Har inget annat att säga..

Dessa två dåliga sakerna har förstört min dag...

Ska kolla film nu.

Bloggar imorgon !

~asiengirl♥~

Av Fanny - 14 april 2012 19:42

Kom nästan precis hem från stan..jag och mamma satte sig och åt på en resturang..Åt så mycket så jag mådde illa och fick ont i huvudet. Sitter och kollar på film..

Bloggar mer imorgon.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 10 april 2012 15:23

En dålig dag :/

Blev väckt..av mamma..

som var arg på mig..

vet inte om hon är det fortfarande...

Åkte till skolan..

blev väll okej..

hade engelska NP :/

Muntligt...

Vet inte pom det är det riktiga men jag tyckte inte att det gick bra...

Ska blogga mer imorgon.

Ses.

~asiengirl♥~

Av Fanny - 8 april 2012 12:40

Såg den igår ! :)

Ni måste se den ! ♥


 


Trailern ------>   SE DEN !


~asiengirl♥~

Av Fanny - 7 april 2012 21:16

Idag har jag inte gjort så mycket :) Ska inte sitta vid datorn mer för idag :/ Men vi ses imorgon :)

Åt god kvälls mat :) Torsk,potatis,dill sås och grönsaker :) Ska dricka mer te :)


Igår : Firade vi farfar och åt mat :) Trodde inte att vi skulle stanna där så länge xD :)

Det var roligt :)


Ha en trevlig Påsk :)

~asiengirl♥~

Av Fanny - 5 april 2012 20:40

Intressant rubrik..inte direkt...jag låg vaken i fyra timmar för jag inte kunde sova..Jag vaknade 02:15 och låg vaken till 05:51. Sen efter där somnade jag. Jag såg ju hungerspelen igår ! Jätte bra :) Ni måste se den :D Men det kan vara så att jag fick en madröm av den...Jag vet inte riktigt varför jag inte kunde sova...jag försökte att sova med lampan tänt men det gick inte. Är rätt trött idag.


Idag har jag Bowlat med min Mamma och min kompis Matilda :) Jag som hade tänkt att vinna över min mamma men det gick inte xD


Blogagr mer imorgon :)

~asiengirl♥~

Presentation


Heter Fanny och är 23 år. Älskar att fota, titta på anime/film/tv-serier. Älskar olika kulturer, mest asiatiska. Har ni några frågor så är det bara att ställa. Tack för du tittade in ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards